کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقویت ایثار قم برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

خبرگزاری فارس , 11 مهر 1398 ساعت 10:00

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم از تقویت تیم بسکتبال با ویلچر این باشگاه برای قهرمانی در لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز علی خوشرفتار اظهار کرد: ما آخرین بار سال 1395 در لیگ برتر بودیم و به دلیل مشکلات مالی دو سال در این لیگ حضور نیافتیم اما در عوض یکی از مهمترین سیاست‌های باشگاه یعنی توجه به نیروهای بومی، استعدادیابی و جوانگرایی را اجرا کردیم.

وی تصریح کرد: از اینکه در لیگ برتر نبودیم ناراحت نیستیم، زیرا در این دو سال با حضور در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران هم قهرمانی‌ها ایثار استمرار داشت و هم اینکه به جوان‌ها و استعدادهای بومی فرصت خوبی برای نمایش توانمندی‌ آنها رسید و اکنون با تکیه بر این جوان‌ها آماده لیگ برتر هستیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم در ادامه با اشاره به جلسه هماهنگی لیگ برتر اضافه کرد: این جلسه با حضور رئیس فدراسیون، رئیس انجمن و نمایندگان تیم‌های لیگ برتری برگزار و قرار شد دوره جدید بازی‌های لیگ برتر از دی‌ماه امسال آغاز شود.

وی یاد آور شد: دلیل تاخیر در شروع بازی‌های فصل 1398 لیگ برتر، حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه است که آذر ماه امسال در تایلند برگزار می‌شود و به همین دلیل تیم‌های باشگاهی از شروع دی‌ماه وارد مسابقات باشگاهی لیگ برتر خواهند شد.

خوشرفتار ابراز کرد: بر اساس مصوبه جلسه هماهنگی لیگ برتر روز بیستم آبان ماه به عنوان مهلت پایانی نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در نظر گرفته شده و تمام تیم‌ها باید تا پایان وقت اداری روز شنبه 25 آبان ماه مدارک و قراردادهای بازیکنان و کادر فنی خود را به انجمن تحویل دهند.

وی راجع به ایثار قم در فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: ما در کنار بازیکنان جوان و نفرات بومی خود احتمالا در نقل و انتقالات برای رفع نیازهای کادر فنی، چند بازیکن جذب خواهیم کرد تا ایثار در دوره جدید بازی‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر یک تیم کامل و آماده برای رویارویی با حریفان باشد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82505

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82505/تقویت-ایثار-قم-قهرمانی-لیگ-برتر-بسکتبال-ویلچر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir