کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازگشت به کار نگهبان بنیاد شهید قم با فشار افکار عمومی / گزارش خودسوزی‌ها چه شد؟

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 29 مهر 1398 ساعت 19:29

پس از اخراج نگهبان در ورودی بنیاد شهید قم و انتشار خبر آن، با فشار افکار عمومی این کارمند قدیمی بنیاد شهید قم به محل کار خود بازگشته است و مدیران بنیاد شهید به دنبال مقصر دیگری می‌گردند.


به گزارش قم نیوز نگهبان در ورودی بنیاد شهید قم که از سوی مدیران بنیاد شهید قم مقصر خودسوزی یک فرزند شهید در مقابل اتاق مدیرکل بنیاد شهید قم معرفی شده بود، با فشار افکار عمومی به محل کار بازگشته است.

قم نیوز در مورخه سه شنبه ۱۶ مهر از اخراج این نگهبان خبر داده و نوشته بود:‌ «قم نیوز مطلع شده است که ع. ا کارمند متعهد بنیاد شهید، مستقر در ورودی اداره کل بنیاد شهید قم، چند روز قبل اخراج شده است و با چشم گریان از بی عدالتی‌ای که در حق وی صورت گرفته است، بنیاد شهید قم را ترک کرده است.»

بازگشت به کار نگهبان به صورت نیروی شرکتی
پس از انتشار خبر اخراج این کارمند قدیمی بنیاد شهید قم در رسانه‌های خبری و شبکه‌‌های اجتماعی، مدیران بنیاد شهید قم مجبور به بازگرداندن ع. ا به کار شدند که البته در انجام این کار همچنان ظلم فاحشی در حق نگهبان صورت گرفته است و به صورت شرکتی در پستی دیگر در اداره منطقه یک بنیاد به کارگیری شده است و حقوق وی نسبت به حالت کارمندی کاهش پیدا کرده و رابطه استخدامی وی با بنیاد شهید نیز به نیروی شرکتی تبدیل شده است. این در حالی است که وی قبلا کارمند بنیاد شهید بوده و از نظر حقوقی در صورت شکایت از اخراج خود، می‌تواند به کار بازگردد و عاملان اخراج وی باید توبیخ شوند.

خبرنگار قم نیوز مطلع شده است که به سبب فشار نهادهای نظارتی استان و استاندار قم برای پاسخ به افکار عمومی در مورد آن‌چه در بنیاد شهید قم جریان دارد، مدیرکل فعلی بنیاد شهید قم، به دنبال پیدا کردن شخص دیگری به عنوان مقصر عدم رسیدگی به فرزند شهید متوفقی به سبب خودسوزی است.

مدیر بنیاد شهید به دنبال مقصر دیگری می‌گردد
با توجه به بازگشت به کار نگهبان که جرم وی، اجازه ورود دادن به «م» فرزند شهید متوفی بود، خبرنگار قم نیوز از منابع خود کسب اطلاع کرده است که مدیر بنیاد شهید قم به دنبال تعویض سرپرست معاونت درمان و به کارگیری یک نیروی متخصص در این جایگاه است تا هم به مطالبات جانبازان و خانواده شهدا بعد از مدت‌ها پاسخ دهد و فشار را کم کرده و هم عینی، سرپرست فعلی معاونت درمان ـ که مدرک تحصیلی وی به رشته پزشکی مرتبط نیست ـ را تلویحا به عنوان مقصر معرفی کند، امری که به سبب اتفاقات اخیر در بنیاد شهید قم، تاکنون موفق به انجام آن نشده است.

با توجه به اخبار و اطلاعات در درست خبرنگار قم نیوز، به نظر می‌رسد نهادهای نظارتی انتظامی و نظامی که تاکنون به دلایلی قابل درک، ساکت مانده‌ و هیچ تلاشی از آن‌‌‌ها برای رسیدگی به امورات بنیاد شهید قم و وضعیت نابسامان آن که موجب اعتراض خانواده شهدا و جانبازان شده، دیده نمی‌شود، باید به سرعت و قبل از انتشار اخبار و اطلاعات در رسانه‌ها، وارد عمل شده و ضمن مطالبه فیلم ویدئویی همه دوربین‌های داخل و بیرون بنیاد قم در روز خودسوزی فرزند شهید، اقدامات لازم را برای سامان‌دهی وضعیت بنیاد شهید قم، از جمله تعیین یک سرپرست خارج از بنیاد برای اداره تا تعیین رییس جدید، انجام دهند.

پیگیری عملکرد مدیران بنیاد شهید قم و خودسوزی‌ها اولویت اصلی قم نیوز است
شایان ذکر است پیگیری پرونده عملکرد مدیران بنیاد شهید قم و پیگیری خودسوزی‌های صورت گرفته مرتبط با این بنیاد و مسائل درمانی، آموزشی و مسائل مرتبط با فروشگاه جانبازان در اولویت سوژه‌های خبری قم نیوز قرار دارد و انتشار اخبار و مطالب در این باره تا حصول نتیجه قابل قبول در پیشگاه خانواده شهدا و جانبازان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 82945

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82945/بازگشت-کار-نگهبان-بنیاد-شهید-قم-فشار-افکار-عمومی-گزارش-خودسوزی-ها

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir