کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور حجت الاسلام عرب انصاری صورت گرفت؛

آغاز طرح همای رحمت جمعیت هلال احمر استان قم

8 مرداد 1391 ساعت 11:23

قم نیوز: طرح همای رحمت جمعیت هلال احمر استان قم با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم آغاز شد.


به گزارش قم نیوز، همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم آغاز طرح همای رحمت با حضور حجت الاسلام عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، دکتر سائلی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم و جمعی از خیران و داوطلبانی که در این طرح مشارکت فعال و ارزشمندی داشتند برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در این مراسم با بیان اینکه کمک به محرومان پیام جاودانه ای است که از سوی دین مبین اسلام به شکل کاملا دقیق بیان شده است گفت: طرح همای رحمت در همین راستا و با تاسی از سیره مولایمان علی(ع) و با هدف ترویج سیره علوی و مشارکت حداکثری داوطلبان به منظور حمایت از خانواده های بی سرپرست و نیازمند با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی اجرا می شود.

خلیل الله سائلی افزود: امسال نیز برای هفتمین سال متوالی با کمک خیران و داوطلبان نیکوکار شاهد اجرای این امر خداپسندانه هستیم.

وی در مورد نحوه ارسال اقلام به خانواده های نیازمند اذعان داشت: در ابتدا اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند تهیه و پس از آن توسط داوطلبان بسته بندی و در نهایت با حفظ کرامت مددجویان در میان آنان توزیع می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ادامه داد: این سبدهای کالا شامل برنج، روغن، گوشت، پنیر شکر، قند، حبوبات، رب، خرما و ... است.

سائلی برپایی سفره های افطاری در برخی از مساجد و روستاهای قم را از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در ماه رمضان عنوان و بیان کرد: این طرح با عنوان ۳۰ شب ۳۰ سفره رحمت برپا و پیش بینی می شود که امسال بیش از۲۰ هزار پرس غذای گرم به صورت سفره های افطاری میان نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 8308

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8308/آغاز-طرح-همای-رحمت-جمعیت-هلال-احمر-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir