کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با هدف معرفی دستاوردهای دولت صورت می گیرد؛

برپایی نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار در قم

15 مرداد 1391 ساعت 15:18

قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از برپایی نمایشگاه "جلوه‌های خدمت ماندگار" همزمان با هفته دولت، با هدف معرفی و تبیین دستاوردهای دولت در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سید‌رضا دهناد با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته دولت در قم اظهار داشت: با توجه به ضرورت اطلاع‌رسانی از حجم عظیم خدمات و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف و با توجه به آخرین سال فعالیت دولت دهم، نمایشگاه دستاوردها و عملکرد دستگاه‌های استانی در هفته دولت برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب دستگاه‌ها برای حضور مؤثر در این نمایشگاه و تبیین خدمات گسترده دولت‌های نهم و دهم گفت: عنایت‌های ویژه دولت‌های نهم و دهم، روند توسعه و عمران قم را شتاب بخشیده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مجموعه دستگاه‌های استانی شرکت داشته و عملکرد خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

دهناد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای حضور مدیران دستگاه‌ها در غرفه‌های مربوط به دستگاه خود گفت: در این نمایشگاه امکان برقراری ملاقات رو در روی مردم با مدیران و طرح نقطه نظرات و مشکلات مردمی فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه زمینه و مجال مناسبی را برای آشنایی هر چه بیشتر مردم از عملکرد دستگاه‌ها و خدمات دولت فراهم کند.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 8361

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8361/برپایی-نمایشگاه-جلوه-های-خدمت-ماندگار-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir