کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل میادین قم:

مراکز عرضه میوه و مایحتاج عمومی درقم توسعه می‌یابد

خبرگزاری ايرنا , 11 دی 1398 ساعت 8:45

مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری قم،گفت: مراکز عرصه میوه و مایحتاج عمومی مستقر درمناطق مختلف شهرقم توسعه پیدا می‌کند.


به گزارش قم نیوز علیرضا مظفری اظهار داشت: تسهیل در امر دسترسی شهروندان به مراکز عرضه و فروش کالاهای عمومی و اساسی از اهداف مهم حوزه میادین و تره بار شهرداری قم بوده و در این راستا نیز تاکنون ۱۸ فروشگاه شهروند راه اندازی و فعال شده‌است.

وی همچنین با بیان اینکه توسعه این مراکز برای تامین رفاه و آسایش مردم دردستور کار مدیریت شهری قرار دارد، خاطرنشان کرد: تلاش داریم، تا با همکاری شهرداری مناطق هشت‌گانه قم، تعداد فروشگاه‌های فوق را افزایش دهیم، تا از طریق امکانات دولتی مایحتاج ارزان‌تری دراختیار همگان قرارگیرد.

مظفری با اشاره به دیگر مراکز فروشگاهی و خدماتی تحت نظر شهرداری قم یادآور شد: با مجوز میادین ۴۸ فروشگاه میوه در قالب طرح ریحان درسطح شهر قم دایر است، و ۱۰ جایگاه سوخت سی.اِن.جی نیز به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می کند.

وی همچنین با اشاره به  بهره‌برداری از طرح میدان تره‌بار شهید رجایی قم در۳۰ هکتار و ۲۶۰ غرفه درابتدای جاده قدیم قم - تهران و در مجاورت گمرک استان، یادآور شد: میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری نیز در صورت توافق با خرده فروشان مستقر، تا پایان سال‌جاری و نهایتا تا سال آینده به طور کامل جمع‌آوری خواهد شد.


انتهای پیام/111


کد مطلب: 84756

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/84756/مراکز-عرضه-میوه-مایحتاج-عمومی-درقم-توسعه-می-یابد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir