کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشرفت ۶۱ درصدی پروژه‌های حوزه خدمات شهری

خبرگزاری فارس , 30 دی 1398 ساعت 12:00

شهردار منطقه چهار قم از پیشرفت 61 درصدی پروژه‌های حوزه خدمات شهری در این منطقه خبر داد.


به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم با بیان اینکه در 9 ماه گذشته بالغ بر 107 پیمان و قرارداد در حوزه خدمات شهری منعقد شده است؛ اظهار کرد: مبلغ این قراردادها بالغ بر 50 میلیارد تومان بوده که در بین مناطق هشتگانه از لحاظ ریالی و حجمی کم‌نظیر است.

وی بهبود سیما و منظر شهری، مدیریت پسماند و… را جزو موضوعات این قراردادها عنوان کرد و گفت: از لحاظ پیشرفت فیزیکی این پیمان‌ها بالای 65 درصد و برنامه‌ای حدود 60 درصد تحقق داشته‌ایم.

شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه این منطقه در حال حاضر 106 پروژه فعال دارد تصریح کرد: 59 پروژه مربوط به معاونت امور زیربنایی، 34 پروژه مربوط به معاونت خدمات شهری و 13 پروژه مربوط به معاونت اجرایی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مجموع بودجه عمرانی منطقه چهار 130 میلیارد تومان بوده است افزود: 45.7 درصد بودجه در حوزه زیربنایی و خدمات شهری تقسیم شده است.

اصفهانیان مقدم وضعیت پروژه‌های منطقه چهار را از نظر پیشرفت فیزیکی مورد توجه قرار داد و گفت: 61 درصد پیشرفت برنامه‌ای داشتیم و پیشرفت حوزه معاونت زیربنایی 71 درصد، خدمات شهری 61 درصد، مالی هم 53 درصد بوده است.

وی مجموع هزینه‌ها را 46 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: براساس عملکرد کنترل پروژه هشت‌ماهه بین مناطق این منطقه رتبه سوم را کسب کرده و از نظر ارزیابی عملکرد هم با امتیاز 78 رتبه سوم را به دست آورده است.

شهردار منطقه چهار قم درآمد این منطقه را از نظر پیش‌بینی و عملکردی مطلوب خواند و افزود: 210 میلیارد درآمد پیش‌بینی شده منطقه بوده که 207 میلیارد آن محقق شده است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 85370

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85370/پیشرفت-۶۱-درصدی-پروژه-های-حوزه-خدمات-شهری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir