کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرستاران سنگرسازان بی‌سنگر در مقابله با کرونا هستند

خبرگزاری فارس , 20 فروردين 1399 ساعت 23:40

فعال فرهنگی گفت: پرستارانی که در وسط میدان نبرد است و در دفاع از سلامت کار می‌کنند همان سنگر سازان بی سنگر و بسیجیان و رزمندگانی هستند که در میدان حاضر شدند.


به گزارش قم نیوز حسین یکتا در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: یک اتفاق جدیدی در حال رقم خوردن است و یک نظام حقوق بشر جدید در حال نوشته شدن است. اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها افراد مسن‌ را رها می‌کنند ولی در ایران اتفاق عجیب می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: پرستارانی که در وسط میدان نبرد است و در دفاع از سلامت کار می‌کنند همان سنگر سازان بی سنگر و بسیجیان و رزمندگانی هستند که در میدان حاضر شدند.

 این فعال فرهنگی با اشاره به اهمیت کار جهادی مجاهدان راه خدا، بسیجیان و پرستاران در بیمارستان‌ها، گفت: خداوند و امام عصر(عج) بدون تردید به این امور نگاه می‌کند و به برکت اهل بیت(ع) جایگاه رفیعی برای ملت ایران در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امشب دل‌ها به سمت امام عصر(عج) پرواز می‌کند، هر اتفاقی که دشمنان نقشه کشیدند، کید و نقشه آنها ضعیف و خانه عنکبوت است.

یکتا با بیان اینکه امروز بخشی از افراد مانند پزشکان و پرستاران باید وسط میدان بروند، گفت: کسی که در خانه نشسته، وظایفی دارد. امام عصر(عج) فرمودند خانه را طوری درست کنید که ما در خانه شما بیاییم یعنی خانه قدمگاه امام عصر(عج) شود و خانه باید کارخانه انسان‌سازی، کتابخانه، سنگر و محل قرائت قرآن شود.

وی خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم بنیان خانه محکم شود و می‌توان در خانه کاری کرد که اهل بیتی شده و گمشده‌های خود را پیدا کنیم.

دبیر قرارگاه امام رضایی‌ها عنوان کرد: امروز می‌توان قعود در خانه را به قیام بعد تبدیل کنیم و فرد خود را برای حرکت آماده کند. اکنون ما در قعود قبل از قیام هستیم.

وی با بیان اینکه حقوق بشر جدیدی در حال رقم خوردن است، گفت: کار انسان‌دوستانه ای ایرانی‌ها، شیعه‌ها و مسلمانان در مسجدها، هیأت‌ها و خانه‌ها انجام می‌دهند و ترس از دل دختر و پسر رفته است.

یکتا یادآور شد: احساس می‌شود همه خانه‌ها موکب و هیأت شده و در این خانه چرخ خیاطی و آب میوه‌گیری کار می‌کند. لجستیک بزرگ در ایران در حال سازماندهی است که پشت آن حکمت متعالی است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 87458

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87458/پرستاران-سنگرسازان-بی-سنگر-مقابله-کرونا-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir