کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زیرساخت‌های تولید قم در راستای جذب سرمایه‌گذار تجهیز می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 28 خرداد 1399 ساعت 12:03

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در قم گفت: در جهت جذب سرمایه‌گذار در عرصه صنعت قم، زیرساخت‌های تولید در شهرک‌های صنعتی تجهیز می‌شود.


به گزارش قم نیوز سیدرضا علیزاده‌طباطبایی امروز در یازدهمین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم که درسالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برخی از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی با مشکل گاز مواجه بودند که در بررسی‌های مستمر تا حد زیادی این مشکلات رفع شده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در قم افزود: در جهت جذب سرمایه‌گذار در عرصه صنعت قم، زیرساخت‌های تولید در شهرک‌های صنعتی تجهیز می‌شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های خالی در شهرک‌های صنعتی نیز به خوبی شناسایی شده و با توجه به مطالبات در مسیر سرمایه‌گذاری، برخی از مشکلات در حوزه تامین زیرساختهای خدماتی همچون آب و برق و گاز رفع شد.

علیزاده طباطبایی خاطرنشان کرد: همچنین معوقات و اقساط واحدهایی که توان مالی مناسبی نداشتند تقسط شد تا بتوانیم با رفع موانع موجود، ظرفیت‌های تولید و صنعت را حفظ کنیم.

در این جلسه محمد حاجی زمانی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم نیز با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در مسیر صنعت و تولید بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی در قم، فرآوری ضایعات و تولید ثانوی و بازیابی کاغذ است که در این باره سرمایه‌گذاری با 10 میلیارد تومان سرمایه شخصی، تعهدات خود را انجام داده است.

وی تصریح کرد: در جهت دریافت 5 میلیارد تومان وام در واردات تجهیزات، هنوز تعاملی از سوی بانک عامل صورت نگرفته است و باید مساعدت لازم در جهت راه‌اندازی این کارخانه اتخاذ شود.

حاجی زمانی گفت: عدم همراهی مسئولان موجب دلسردی سرمایه‌گذاران می‌شود، اگر بتوان در شرایط بهتری از طرح‌های اقتصادی حمایت کرد، بسیاری از نیازهای کشور در همین استان تامین خواهد شد و در سال جهش تولید، رونق خوبی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 89414

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89414/زیرساخت-های-تولید-قم-راستای-جذب-سرمایه-گذار-تجهیز-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir