کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قم هراسی بزرگترین توطئه دشمنان در ایام کرونا بود

خبرگزاری فارس , 7 مرداد 1399 ساعت 22:33

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: قم‌هراسی بزرگ‌ترین هجمه دشمن علیه انقلاب و قم در دوران شیوع کرونا بود و دشمن در اتاق فکر خود اهداف زیادی را دنبال می‌کرد چراکه قم، خاستگاه انقلاب و مرکز نشر ارزش‌های انقلابی است.


به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم امروز با اشاره به خدمات شبانه‌روزی و طاقت‌فرسای کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: برای ارائه خدمات بیشتر، ظرفیت‌هایی به بخش درمانی قم اضافه شد و با هماهنگی ارتش و سپاه درصدد راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی بودیم که با لطف خدا این بیماری در پایان فروردین تا حد زیادی کنترل شد و نیازی برای فعالیت بیمارستان صحرایی پیش نیامد.

وی با بیان اینکه در دو ماه نخست وقتی آمار مبتلایان به کرونا در قم افزایش یافت شرایط سختی پیش روی مدیران استانی قرار گرفت، ابراز کرد: این اتفاق سبب کثرت بیماران، عوارض و آثار روانی و نگرانی  زیادی بر جامعه بوده و استان قم در این شرایط روزهای سختی را با مدیریتی منحصربه‌فرد پشت سر گذاشته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم عنوان کرد: در ابتدا با کمبود لوازم بهداشتی و درمانی، ماسک و ماده ضدعفونی مواجه بودیم که در این زمینه جلسات زیادی تشکیل و تلاش‌های زیادی انجام شد تا مشکل برطرف شود.

سلیمان پور با تأکید بر اینکه با پیگیری‌های انجام‌شده بخش زیادی از بدهی سازمان‌های بیمه‌ای به داروخانه‌ها و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی پرداخت شد، تصریح کرد: در این ایام همه پای کار بودند و تلاش کردیم کوچک‌ترین خدمتی از مردم قطع نشود.

وی قم‌هراسی را بزرگترین هجمه دشمن علیه انقلاب و قم در دوران شیوع کرونا دانست و افزود: در مواجهه با این توطئه، تلاش‌های زیادی شکل گرفت، در رابطه با قم‌هراسی، دشمن در اتاق فکر خود اهداف زیادی را دنبال می‌کرد چراکه قم، خاستگاه انقلاب و مرکز نشر ارزش‌های انقلابی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم ادامه داد: عده‌ای آگاهانه و یا ناآگاهانه به این مسئله دامن زدند و ما با جدیت پیگیر این ماجرا شدیم و با همراهی دولت، صداوسیما و مراجع ذی‌ربط و از همه مهم‌تر هدایت علما و ائمه جمعه و چهره‌های دینی و انقلابی در دفاع از اصالت و حقانیت قم دفاع کردیم و توانستیم مکر دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 90473

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90473/قم-هراسی-بزرگترین-توطئه-دشمنان-ایام-کرونا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir