کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اهتمام شورای اطلاع رسانی به ایده پردازی درباره کرونا

خبرگزاری فارس , 24 مهر 1399 ساعت 23:04

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از شورای اطلاع رسانی استان خواست تا روش های جدید اطلاع رسانی مردمی درباره کرونا را به مسؤولان استانی پیشنهاد دهد.


به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر در نشستی با حضور جمعی از مسؤولان استان در محل سالن کرامت استانداری قم با بیان این که همه سازمان های استانی باید در امر اطلاع رسانی به مردم سهیم باشند تصریح کرد: امیدواریم در روزهای آتی «ترس آگاهانه» از طریق بنرهای شهری و دیگر شیوه های اطلاع رسانی به مردم منتقل شوند تا جدّی بودن خطر کرونا مجدّدا به همه گوشزد شود.

وی همچنین گفت: شورای اطلاع رسانی استان باید ایده های جدید و نوینی برای این تبلیغ ارائه دهد تا تأثیر حداکثری این اطلاع رسانی ها در عمل دیده شود.

در این نشست معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز تصریح کرد: بسیاری از نهادها و دستگاه های اجرایی قم در حاشیه خیابان های اصلی قرار دارند و از این رو شایسته است تا هر یک از این نهادها رأسا وارد عمل شده و با تبلیغات در محل خود، به اطلاع رسانی عمومی کرونایی کمک کند.

سید امیر سامع افزود: البته با پایان ماه صفر، بسیاری از بنرهای شهری هم که به پاسداشت سوگواری این ایام مزیّن است، می توانند فضای جدیدی در شهر و برای اطلاع رسانی مردم در زمینه خطرات کرونا ایجاد کنند.

مرتضی حیدری، فرماندار قم نیز در این نشست پیشنهاد داد تا ضمن استفاده از ظرفیت پیامک برای اطلاع رسانی کرونا به مردم، حجم اینترنت تخصیصی به مراکز بهداشت استان نیز افزایش یابد تا آنان بتوانند در این زمینه فعال تر عمل کنند.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این نشست با اشاره به پیگیری امور اطلاع رسانی کرونا در شورای اطلاع رسانی استان از لحاظ کردن ظرفیت مخابرات برای این امر خبر داد.

در پایان این نشست نیز ضرورت افزایش اینترانت مراکز بهداشت در سراسر کشور و همچنین لزوم تصویب نهایی یک متن برای اطلاع رسانی پیامکی کرونا به مردم مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92007

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92007/اهتمام-شورای-اطلاع-رسانی-ایده-پردازی-درباره-کرونا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir