قم نيوز : با وجود قول ساخت یادمان برای مزار شهید آیت الله غفاری در سال 90 و تایید بنیاد شهید در سال 91، هنوز خبری از ساخت یادمان نیست و مزار شهید آیت الله غفاری در اوج غربت در شرایط نابسامانی قرار دارد.
غربت مزار شهید آیت الله غفاری ادامه دارد/8 سال زمان برای ساخت یادمان
غربت مزار شهید آیت الله غفاری ادامه دارد/8 سال زمان برای ساخت یادمان
به گزارش قم نیوز در حالی که خبرگزاری فارس سال گذشته و در سالروز شهادت شهید آیت الله غفاری به انتشار گزارشی با تیتر « مزار شهید آیت الله غفاری در غربت/آیا تعویض سنگ مزار 7 سال طول می‌کشد؟» کرده و وضعیت نامناسب مزار این شهید والامقام را به تصویر کشیده بود، بررسی های میدانی خبرنگار فارس پس از گذشت یک سال نشان می دهد که گویا گوش شنوایی برای رسیدگی به این مسئله در استان قم وجود ندارد.

مزار شهید آیت الله غفاری شهید سیاهچاله‌های طاغوت که در ۷ دی ماه ۱۳۵۲ پس از تحمل شکنجه‌های بسیار به شهادت رسید همچنان قرار است ساماندهی شده و یادمانی برای آن ساخته شود اما مشخص نیست ساخت یک یادمان چند سال باید به طول بیانجامد.

از سال ۹۱ سنگ قبر شهید غفاری واقع در آرامستان دارالسلام به بهانه ساخت و ساز کنده شده و بیش از 8 سال است دیگر سنگ قبری وجود ندارد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام موسی پور استاندار وقت قم 28 دی 1390 بر سر مزار آیت الله غفاری حضور یافته و از ساخت یادمان خبر داده بود.

همچنین معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز 13 آبان 1391 اعلام کرده بود عملیات احداث گلزار آیت‌الله غفاری شروع شده است و در آینده‌ای نزدیک به پایان خواهد رسید، اما این آینده نزدیک هنوز فرانرسیده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch--nw.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما