کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: خیرین در کاهش آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا تاثیرگذار هستند

خبرگزاری مهر , 14 دی 1399 ساعت 19:05

استاندار قم با بیان اینکه با کمک خیرین توانستیم کارگروه‌های مختلفی را تشکیل دهیم و ماموریت‌ها را مشخص کنیم، گفت: خیرین در کاهش آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا نیز تاثیر گذار هستند.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از ۱۶۰۰ دستگاه اکسیژن و مانومتر اهدایی مجمع خیرین سلامت استان قم با بیان اینکه از آغاز شیوع کرونا در استان قم انگیزه خیرخواهی خیرین به کمک دولت آمد و با کمک خیرین توانستیم کارگروه‌های مختلفی را تشکیل دهیم و مأموریت‌ها را مشخص کنیم، گفت: خیرین در کاهش آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا نیز نقش مؤثری داشتند.

استاندار قم با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت، پشتیبانی تجهیزات و بیمارستان‌ها را عهده دار شد و قرارگاه مردمی ستاد کرونا نیز حمایت‌های معیشتی را در دستور کار قرار داد، افزود: با تشکیل کارگروهی با مشارکت تشکل‌های مردم نهاد برای اطلاع رسانی و ارائه ی آموزش‌های پیشگیرانه، صنعتگران و مدیران بخش خصوصی نیز در تأمین بسته‌های اقتصادی و معیشتی کمک شایانی ارائه دادند.

وی با تاکید بر اینکه کارگروه بانوان و خانواده برای حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تشکیل شد و کارگروه جوانان هلال احمر نیز در جهت امداد و پشتیبانی گام‌های مؤثری برداشت، ادامه داد: تشخیص درست جامعه‌ی هدف در راستای اعطای بسته‌های حمایتی را در دستور کار مسئولان قرار دادیم و تلاش کردیم تا حداکثر افراد آسیب دیده از کرونا مورد پشتیبانی قرار بگیرند.

سرمست با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن وضعیت شیوع کرونا و جهش این ویروس، گفت: مهمترین راهکار شناخته شده در مقابله با این ویروس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که امیدواریم مردم مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 93817

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93817/استاندار-قم-خیرین-کاهش-آسیب-های-ناشی-شیوع-کرونا-تاثیرگذار-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir