کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدور مجوز تردد بین استانی در قم الکترونیکی شد

خبرگزاری ايرنا , 25 دی 1399 ساعت 12:02

صدور مجوز تردد بین استانی در قم که پیش از این تنها به صورت حضوری صادر می شد به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری امکان پذیر شد.


به گزارش قم نیوز روابط عمومی استانداری قم با صدور اطلاعیه ای  شهروندان قمی خواست جهت دریافت برگه تردد، منحصراً از طریق ورود به سایت https://ghom.ir و انتخاب لینک مجوز تردد بین استانی از قسمت پیوندهای مرتبط سایت اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: همچنین شهروندان قم می‌توانند با وارد کردن آدرس https://taradod.moi.ir در صفحه مرورگر خود، نسبت به ثبت و درخواست مجوز تردد اقدام نماییند.

این سامانه به صوررت موقت برای استان قم فعال شده است ضمن اینکه ثبت‌نام کنندگان جهت ثبت درخواست از ساعت ۸ الی ۱۲ می‌توانند در این سامانه اطلاعات خود را بارگذاری کنند.

پیش از این بیژن سلیمانپور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، 17 دی ماه جاری اعلام کرده بود که قم پس از تهران، دومین استان کشور خواهد بود که با ایجاد سامانه‌های مشترک میان بخش‌های مختلف، صدور مجوز تردد میان شهری به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گفته سلیمان پور، تنها تردد میان شهری از مبدا زرد به مقصد نارنجی و یا قرمز نیاز به مجوز است و با توجه به قرار گرفتن قم در جمع شهرهای زرد از نظر شیوع کرونا، تردد از قم به شهرهای زرد نیاز به مجوز ندارد.

با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت شیوع کرونا در قم روز شنبه ۱۵ دی ماه از وضعیت قرمز به نارنجی، در روز شنبه ۶ دی ماه از نارنجی به زرد و در ۲۰ دی ماه از زرد به آبی تغییر کرده است.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 94064

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94064/صدور-مجوز-تردد-بین-استانی-قم-الکترونیکی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir