?>?> قم نیوز - طلاب جهادی فعال در عرصه مقابله با کرونا در قم تجلیل شدند - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طلاب جهادی فعال در عرصه مقابله با کرونا در قم تجلیل شدند

خبرگزاری تسنیم , 20 بهمن 1399 ساعت 23:30

در مراسمی از طلاب جهادی فعال در بیمارستان‌ها و آرامستان‌های استان در ایام شیوع کرونا تجلیل شد.


به گزارش قم نیوز مراسم تجلیل از طلاب جهادی فعال در بیمارستان‌ها و آرامستان‌های استان در ایام شیوع کرونا امروز در مجتمع فرهنگی و آموزشی امام زاده شاه سیدعلی(ع) برگزار شد.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن زمانی دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه، حجت‌الاسلام شفیع‌زاده مدیرکل اعزام مبلغ اداره اوقاف قم و فعالان فرهنگی و عرصه تبلیغ در این مراسم حضور داشتند.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در این مراسم با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی و ملت بزرگ ایران با همراهی و همدلی و حضور درصحنه‌های متعدد کمک به دیگران صحنه‌های بی‌مثالی را خلق کردند افزود: باید از این قدرت و سرمایه بزرگ در سایر عرصه‌های دیگر به‌ویژه درزمینهٔ کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه فرهنگ جهاد و مقاومت در هرکجا که وجود داشته باشد معجزه آفرینی می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز همین فرهنگ مقاومت به دل لبنان و منطقه نفوذ کرده و از نیروهای آنجا یک  حزب‌الله قدرتمند ساخت که همه معادلات دشمن را تغییر داده است.

سید علی حسینی نژاد در این مراسم مدیحه‌سرایی کرد و همچنین کلیپی از فعالیت طلاب جهادگر عرصه مقابله با کرونا که در آرامستان ها و بیمارستان‌ها خدمت‌رسانی کردند پخش شد.

در پایان این مراسم از 222 از طلاب جهادگر تجلیل شد که از این تعداد 162 طلبه برادر و 60 طلبه خواهر هستند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 94644

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94644/طلاب-جهادی-فعال-عرصه-مقابله-کرونا-قم-تجلیل-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir