کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سربازان گمنام امام زمان(عج) در خط مقدم خنثی کردن توطئه‌ها هستند

خبرگزاری فارس , 11 فروردين 1400 ساعت 10:31

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) مجاهدان خط اول خنثی کردن توطئه‌ها و مقابله با جنگ امنیتی دشمن هستند.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله عباس کعبی ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: انتظار فرج حضرت بقیة الله اعظم(عج) به تعبیر امام خمینی(ره) انتظار قدرت اسلام است و انقلاب اسلامی به سمت تحقق جامعه مهدوی و رفع غیبت حضرت حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران دستاورد بزرگ عصر غیبت برای بسترسازی ظهور امام زمان(عج) است و از سال 42 جهاد همه جانبه ملت ایران در مسیر خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی تاکنون ادامه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب گفت: در مقابل از ابتدای انقلاب تا کنون نظام استکباری آمریکا، صهیونیسم و دنباله‌های آنها در منطقه توطئه‌های پیچیده‌ای برای تضعیف و از بین بردن نظام طراحی وتوطئه‌های پیچیده‌ای را اجرا کردند.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای اسارت دوباره ملت ایران ترفندهای جدیدی پیدا کرده و بازی با احساسات مردم با نشر اکاذیب و شایعات و تخریب همه جانبه نظام را دنبال می‌کنند.

آیت‌الله کعبی با اشاره به نشر ابتذال و فحشا، بی‌بند و باری و ترویج فساد اخلاقی در فضای مجازی در کنار جنگ اقتصادی و اجتماعی برای منزوی کردن ملت ایران گفت: سازماندهی آمریکا و میدان داری منافقان با بزک کردن چهره طاغوت فاسد و نفوذ در حاکمیت و گره زدن اوضاع اقتصادی به بازگشت آمریکا به برجام و مذاکره با آمریکا و اوضاع بسیار بد معیشتی اکثر مردم در اثر ضعف مدیریت قوه مجریه برای تضعیف ملت ایران است.

وی نظام امنیتی و جامعه اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار قوی عنوان کرد و افزود: وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اطلاعات نیروی انتظامی و اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران در این زمینه تلاش می کنند و همچنین اقدام همه جانبه راهبردی و امنیتی با زمینه‌سازی شورای عالی امنیتی ملی در برابر مکر، فریب و حیله‌های دشمنان با هدایت، حمایت و نظارت عالیه و راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این امور سبب می‌شود دشمنان ملت ایران در همه توطئه‌ها به ویژه در فتنه‌های پیچیده، جنگ اقتصادی و تحریم همه جانبه شکست بخورند.

وی عنوان کرد: اقدام امنیتی جامعه اطلاعاتی برای کشف توطئه‌های دشمنان و جریان نفوذ، ضربه قاطع به ضد انقلاب، تولید قدرت نرم در برابر جنگ نرم دشمن، تقویت همبستگی ملی و نهضت امیدآفرینی از راه حل‌هایی است که باید دنبال شود.

آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: حل سریع مشکلات اقتصادی، تقویت تولید، بسیج همه جانبه ظرفیت‌ها و رفع موانع و مدیریت حاکمیتی بر فضای مجازی از راه‌حل‌های موجود است.

وی با بیان اینکه جامعه اطلاعاتی به عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) و سربازان خوش نام امام زمان(عج) مجاهدت‌های خاموش و دلیرانه‌ای در مقابل سرویس‌های جاسوسی دشمن انجام دادند، گفت: در واقع باید از این جامعه اطلاعاتی تشکر کنیم که یکی از عرصه‌های جنگ با دشمنان جنگ امنیتی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: جامعه اطلاعاتی در خط اول جنگ امنیتی سرویس‌های جاسوسی بزرگ دشمن، ضربه‌های سنگینی به آنها وارد کردند البته میدان جنگ میدانی است که شهادت، اسارت و جانبازی دارد.

وی با بیان اینکه جامعه اطلاعاتی در این راه شهدا، جانبازان و مردان بزرگی تقدیم راه صیانت از انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا کردند، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) مجاهدان خط اول خنثی کردن توطئه‌ها و مقابله با جنگ امنیتی دشمن هستند.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 95649

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/95649/سربازان-گمنام-امام-زمان-عج-خط-مقدم-خنثی-کردن-توطئه-ها-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir