کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت دولتی برای توسعه مراکز درمانی استان قم

خبرگزاری مهر , 26 ارديبهشت 1400 ساعت 19:24

استاندار قم با بیان اینکه بیمارستان مادر باید هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و در دسترس مردم قرار گیرد، گفت: از همه ظرفیت های دولتی برای توسعه مراکز درمانی استفاده شود.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر یکشنبه در جلسه پیگیری نوسازی و توسعه بیمارستان الزهرا با بیان اینکه بیمارستان مادر باید هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد و در دسترس مردم قرار گیرد، گفت: از همه ظرفیت‌های دولتی برای توسعه مراکز درمانی استفاده شود.

استاندار قم اجرای طرح توسعه و بازسازی بیمارستان الزهرا را ضروری دانست و افزود: خوشبختانه با بهره برداری از چند مرکز درمانی طی این مدت مشکل کمبود تخت بیمارستانی و تجهیزات درمانی نداشتیم.

وی هماهنگی و همراهی همه ی دستگاه‌های دولتی برای پیشبرد این برنامه را ضروری دانست و ادامه داد: بایستی از تمامی ظرفیت‌های استان در جهت توسعه‌ی مراکز درمانی بکار گرفته و از کمک خیرین سلامت نیز بهره گرفته شود.

استاندار قم سرانه استان در زمینه‌ی توسعه‌ی مراکز درمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: مناطق محروم از جمله نیروگاه و پردیسان در این مسیر در اولویت هستند.

وی گردشگری سلامت را نیز از محورهای توسعه‌ی قم عنوان کرد و با بیان اینکه قم باید به قطب گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود، افزود: بیمارستان سازی و جذب متخصصین تراز اول پزشکی در راستای تحقق این هدف از اهمیت ویژه برخوردار است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 96815

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/96815/لزوم-استفاده-ظرفیت-دولتی-توسعه-مراکز-درمانی-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir