کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور بیش از ۱۰ هزار طلبه جهادی در ایام انتخابات در سراسر کشور

خبرگزاری مهر , 7 خرداد 1400 ساعت 10:58

دبیر نشست هم اندیشی «علاج مشکلات» گفت: بعد از این نشست سه روزه و سازماندهی گروه‌های تبلیغی جهادی،در حدود ۱۰ هزار نفر مبلغ به سراسر کشور اعزام خواهند شد.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام کلاته با بیان اینکه امروز و در ایام نزدیک به انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری سیزدهم، بهترین تشکلی که می‌تواند به وجه نقش آفرینی کند و فضا را به سمت مشارکت حداکثری و تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح سوق دهد، گروه‌های تبلیغی جهادی هستند، تصریح کرد: گروه‌های تبلیغی جهادی در همه صحنه‌ها و بحران‌های کشور حضور داشته و دارند و کارآمدی خود را در همه این عرصه‌ها نشان داده‌اند. نمونه فعالیت‌های چشمگیر این گروه‌ها در سیل، زلزله، کرونا، کارهای عمرانی و سایر عرصه‌های خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی کاملاً ملموس بوده است.

دبیر نشست هم اندیشی «علاج مشکلات» با بیان اینکه این نشست بر گرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، تاکید کرد: بنا بر کلام رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «علاج کار همه مشکلات کشور تشکیل یک دولت جوان مؤمن حزب اللهی است»، بیش از ۲۱۰ نفر از مدیران گروه‌های تبلیغی جهادی از سراسر کشور در این نشست هم اندیشی حضور دارند تا در خصوص مهمترین راهکارهای رسیدن به این هدف همفکری نمایند.

حجت الاسلام کلاته با اشاره به اینکه در این نشست هم اندیشی، چهار نهاد اصلی تبلیغی حضور دارند، افزود: این نشست با همکاری معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، معاونت فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و تشکل فراگیر طلاب برگزار شده است که همه گروه‌های جهادی فعال در سراسر کشور، ذیل این چهار نهاد سازماندهی شده‌اند.

دبیر هم اندیشی «علاج مشکلات» در ادامه تاکید کرد: در این نشست بنا داریم در زمینه گفتمان سازی امامین انقلاب در خصوص مشارکت حداکثری و تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح و نه حمایت و جانبداری از کاندیدای خاص، کار و فعالیت شود. گفتمان امامین انقلاب در این حرکت تبلیغی ترویج خواهد شد تا مبلغین و گروه‌های تبلیغی که فعالیت می‌کنند یک گفتمان واحد داشته باشند. نکته مهم دیگر، تاکید بر انتخاب اصلح است که مد نظر امامین انقلاب که این تبیین شاخصه‌های فرد اصلح، به انتخاب فرد اصلح نیز کشیده شود.

حجت الاسلام کلاته با بیان اینکه مدیران گروه‌های تبلیغی که در این همایش حضور دارند از ده نفر تا هزار نفر مبلغ تحت برنامه گروه‌های تبلیغی خود دارند، تصریح کرد: این مدیران گروه، در مجموع، نزدیک به ۱۰ هزار نفر مبلغ تحت پوشش دارند و مقرر شده است تا با سازماندهی این گروه‌های تبلیغی، پروژه اعزام نزدیک به ۱۰ هزار نفر مبلغ به سراسر کشور آغاز و به مدد الهی و اخلاصی که در مبلغین وجود دارد یک اتفاق خوب و صحیح و اصلح رقم بخورد.

دبیر هم اندیشی «علاج مشکلات» در زمینه محتوای ارائه شده به مبلغین، تصریح کرد: با توجه به زحماتی که در چهار مرکز مرتبط با اعزام مبلغ کشیده شده است، محتوای بسیار مناسبی برای مبلغین در خصوص معیارهای فرد اصلح و انتخاب اصلح، جمع‌آوری و غنی سازی شده که در قالب فلش کارت به مبلغین ارائه خواهد شد. این فلش شامل عکس نوشته، پادکست، کلیپ و تمام محتوای مورد نیاز مبلغین خواهد بود.

حجت الاسلام کلاته در پایان افزود: زمان حضور مبلغین از چهاردهم خرداد ماه تا بیست و هشتم خرداد خواهد بود.


انتهای / 106


کد مطلب: 97137

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/97137/حضور-بیش-۱۰-هزار-طلبه-جهادی-ایام-انتخابات-سراسر-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir