کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دختران ناجی قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس , 24 خرداد 1400 ساعت 23:10

مسوول کمیته آموزش هیات نجات غریق و غواصی استان قم از برگزاری آیین تجلیل از ناجیان غریق قم به مناسبت آغاز دهه کرامت خبر داد.


به گزارش قم نیوز علی جواهری امروز در این خصوص اظهار کرد: هیات نجات غریق و غواصی استان قم در حال حاضر نزدیک به ۲ هزار ناجی غریق در هر دو بخش آقایان و بانوان دارد که از این تعداد بیش از ۷۰۰ ناجی ویژه بانوان فعالیت می‌کنند و سایر منجیان غریق در بخش آقایان فعال هستند.

مسوول کمیته آموزش هیات نجات غریق و غواصی استان قم در ادامه به برگزاری مراسم تجلیل از بانوان ناجی غریق در قم اشاره و عنوان کرد: به مناسبت آغاز دهه کرامت مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و روز دختر از دختران ناجی غریق در قم تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به آمادگی ناجیان غریق قم به منظور پوشش فعالیت استخرها در تابستان پیش‌رو، اضافه کرد: از روز اول خرداد ماه مجوز فعالیت استخرها در قم صادر شده و اگر شیوع ویروس کرونا فروکش کند، ناجیان غریق قم در هر بخش آقایان و بانوان آماده فعالیت در زمینه حفظ امنیت و سلامت علاقمندان به شنا در تمام استخرها هستند.

مسوول کمیته آموزش هیات نجات غریق و غواصی استان قم افزود: ۳۲ استخر و مجموعه آبی در شهر قم مجوز فعالیت دارند که از این تعداد استخرهای نرگس در بوستان تفریحی ورزشی نرگس و استخر جامعه‌الزهرا به شنا بانوان اختصاص دارد، مابقی استخرها مشترکا به آقایان و بانوان علاقمند شنا خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 97626

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/97626/دختران-ناجی-قم-تجلیل-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir