کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم تدبیر و هماهنگی برای رفع مشکل فاضلاب منطقه 6

خبرگزاری فارس , 23 شهريور 1400 ساعت 16:37

عضو شورای شهر قم گفت: باید یک تدبیر و هماهنگی بین نهادهای مسوول در خصوص مشکل فاضلاب منطقه 6 صورت گیرد تا شاهد رفع مشکل و خطرات احتمالی برای مردم باشیم.


به گزارش قم نیوز ماشالله سعادتمند با اشاره به بازدید از برخی محلات منطقه ۶ اظهار کرد: دو موضوع در این بازدید رصد شده که یکی بحث لزوم توجه به محلات محروم این منطقه از جمله محله هندیان یا شهرک فاطمیه و دوم مشکل آب‌های سطحی در منطقه است.
وی با تاکید بر اینکه آب‌های سطحی در منطقه دو و ۶ تبدیل به رواناب‌های فاضلاب شهری شده است خاطرنشان کرد: این رواناب‌ها از محلات شادقلی‌خان عبور کرده و به سمت قلعه‌کامکار رفته و وارد کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی رینگ شهر شده و اگر از این فاضلاب جهت کشاورزی استفاده شود فاجعه بهداشتی بوجود می آورد
این عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وضعیت نامطلوب آب‌های سطحی در مناطق دو و ۶ گفت: باید مدیریت واحدی در بحث فاضلاب‌های شهری و رواناب‌ها در مناطق دو، سه و ۶ شهر ایجاد شود تا مشکل مدیریت شود.
وی افزود: در سپتیک ورودی جعفریه روزانه یک کامیون زباله از داخل آب بیرون کشیده شده و جابجا می‌شود و بخشی از همین آب وارد بخش کشاورزی شده و محصولات آن توسط مردم استفاده می‌شود که ممکن است فاجعه بهداشتی ایجاد کند.
سعادتمند خاطرنشان کرد: باید یک تدبیر و هماهنگی بین نهادهای مسوول در این بخش صورت گیرد تا شاهد رفع مشکل و خطرات احتمالی برای مردم باشیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 99774

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/99774/لزوم-تدبیر-هماهنگی-رفع-مشکل-فاضلاب-منطقه-6

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir