کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بانوان قم روی سکوی سوم انتخابی کاتا کوراش قهرمانی جهان

خبرگزاری فارس , 28 شهريور 1400 ساعت 15:13

نایب‌رئیس هیات ووشو استان قم گفت: بانوان قمی با ایستادن در جایگاه سوم مسابقات کاتا کوراش قهرمانی کشور و انتخابی مسابقات هنرهای رزمی جهان موفق به کسب مدال برنز این پیکارها شدند.


به گزارش قم نیوز سمانه سلیمانی امروز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته از سوی فدراسیون ووشو این دوره از مسابقات انتخابی کاتا کوراش قهرمانی کشور برای شناخت برترین‌ها به منظور حضور در مسابقات هنرهای رزمی جهان به شکل آنلاین به انجام رسید و قمی‌ها سکوی سوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: کسب مجوز برای حضور در مسابقات هنرهای رزمی ۲۰۲۱ قهرمانی جهان به میزبانی کره‌جنوبی موجب رقابت نزدیک ورزشکاران شرکت کننده در این انتخاب شد و بانوان ورزشکار از استان‌های مختلف با بهره‌گیری از فضای مجازی در دو گروه سنی زیر ۳۰ و بالای ۳۰ سال با یکدیگر رقابت کردند.

نایب‌رئیس هیات ووشو استان قم افزود: فدراسیون ووشو این دوره از مسابقات را در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار کرد و اتفاق ویژه برای ورزش بانوان قم، موفقیت خانم‌ها یلدا صمدی و نازنین وثیقی در کسب رتبه سوم و نشان برنز مسابقات بخش بانوان زیر ۳۰ سال بود تا یک موفقیت دیگر در کارنامه سال ۱۴۰۰ ووشو قم ثبت شود.

وی خاطرنشان کرد: در گروه سنی زیر ۳۰ سال بخش بانوان تیم سمنان متشکل از فاطمه فراتی و عسل کلامی در جایگاه نخست ایستاد، تیم البرز با ترکیب مهسا صدیقی و مبینا دانش‌فر نایب‌قهرمان شد و تیم هیات ووشو قم با حضور یلدا صمدی و نازنین وثیقی رتبه سوم این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داد.

سلیمانی کسب این افتخار را یک دستاورد بزرگ برای ووشو قم توصیف کرد و ابراز داشت: این تیم با هدایت فاطمه سلیمانی به مصاف حریفان رفت و در بخش تیمی زنان نیز موفق به کسب مقام سوم شد، کوراش از جمله رشته‌های زیر مجموعه هیات است که ورزشکاران پرتوانی دارد و در آینده قطعا شاهد موفقیت‌های بیشتر در این رشته خواهیم بود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 99903

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/99903/بانوان-قم-روی-سکوی-سوم-انتخابی-کاتا-کوراش-قهرمانی-جهان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir