کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله مکارم از رهبر انقلاب، مراجع تقلید، علما و عموم مردم قدردانی کرد

قم نیوز , 29 شهريور 1400 ساعت 14:06

آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور پیامی از مراجع تقلید، رهبر معظم انقلاب، علما، شخصیت‌ها، گروه‌ها و عموم مردم در ابراز همدردی و تسلیت درگذشت اخوی‌شان قدردانی کرد.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با صدور پیامی از مراجع تقلید، رهبر معظم انقلاب، علما، شخصیت‌ها، گروه‌ها و عموم مردم در ابراز همدردی و تسلیت درگذشت اخوی‌شان قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:«فقدان اخوی این‌جانب مرحوم آقای حاج رحیم مکارم رحمه الله علیه مایه حزن و اندوه فراوان گردید، اما راضی به رضای حضرت حق هستم.

از مراجع عظام تقلید، مقام معظم رهبری، علما، شخصیت‌ها، گروه‌ها و عموم مردم که تسلیت و ابراز همدردی نموده و موجب امتنان و تسلی خاطر گردیدند، تشکر و قدردانی دارم و از خدای منان برای همگان طول عمر با عزت، سلامتی و سعادت را خواهانم.»

مرحوم رحیم مکارم شیرازی در سال ۱۳۰۴ هجری شمسی به دنیا آمد و ۱۸ شهریورماه جاری در سن ۹۶ سالگی پس از تحمل یک دوره بیماری در شیراز چشم از جهان فروبست.

خردادماه امسال نیز برادر بزرگ‌تر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، مرحوم عزیز مکارم در ۹۷ سالگی به علت کهولت سن در یکی از بیمارستان‌های شیراز درگذشت.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 99928

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/99928/آیت-الله-مکارم-رهبر-انقلاب-مراجع-تقلید-علما-عموم-مردم-قدردانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir