کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتخاب یوسف پور به مدیریت خانه مطبوعات ؛ اعتماد بازخواهد گشت؟

قم پرس , 2 شهريور 1401 ساعت 20:15

هادی دریس در قم پرس درباره بازگشت اعتماد به خانه مطبوعات پس از انتخاب فخرالدین یوسف پور به مدیریت خانه مطبوعات قم نوشته است که در ادامه می خوانیم.


به گزارش قم نیوز هادی دریس در سایت قم پرس نوشته است:

با رای قاطع اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم ؛ فخرالدین یوسف پور به مدیریت خانه مطبوعات قم منصوب شد.

فخرالدین یوسف پور با رکورد بیشترین سابقه ی عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات قم در حالی به مدیریت این خانه منصوب شد که بسیاری از نشریات و روزنامه های اصیل و باسابقه ی استان قم علاوه بر اقدامات ایذایی و بخیلانه ی عناصر نامرئی و محفلی تصمیم گیر در حوزه رسانه و مطبوعات قم با این نهاد صنفی گزینه ی قهر یا رویکرد بی تفاوتی را در پیش گرفته اند.

شکست خوردگان نامرئی که دارای تلخ ترین ناکامی در حوزه انتشار نشریات و رسانه در کارنامه ی خود یدک می کشند بر مدار پدرخواندگی مطبوعات قم گاه و بیگاه افاضات اختلاف برانگیزی نطق می کنند که موجب تفرقه ی حداکثری و جذب حداقلی می شود.

نگاه های سیاه و سفید یا مرزبندی های متوهمانه برای جلب و جذب پروژه های خاص و تمامیت خواهی های ناکام ؛ وضعیت تلخ و ناگوار مطبوعات را در استان رقم زده است تا جائیکه نازل ترین سطح از رسانه و خبرنگار در حال پرورش و رزومه سازی برای آتیه ی این شهر است.

فخرالدین یوسف پور مسئولیت سختی در پیش دارد ؛ چرا که از سویی منافع و خواست های صنفی را باید رسیدگی کند و از طرف دیگر با امیال و خواسته های پروژه بگیران پرونده ساز دست و پنجه نرم کند و شان صنف مطبوعات قم را در مسیر بازگشت به جایگاه اصلی خود حرکت دهد.

رویکردهای حذفی متوهمان رسانه ای تنها موهبت ش ؛ رشد و تکثیر خبرنگارنماهای جعلی و هدیه گیر تا انواع و اقسام اقدامات آبروبر و مضحک در قامت مطبوعات و رسانه در استان قم شده است و هر از گاهی یک حلقه ی خبرنگار نما مجموعه ای را به نام صنف یا مطبوعات تلکه کرده اند و در حلقه ی دوستانه با آرامش تمام لذتش را می برند و همواره در صف اول مدعوین حاضرند.

شاید عزلت نشینی پیشکسوتان و رویکرد خاموش رسانه های اصیل و غیردولتی استان قم موجب این سوء تفاهم شده است .

منتظر می مانیم تا عملکرد فخرالدین یوسف پور از او یک مدافع صنفی تعریف کند یا وکیل الدوله !

صمیمانه برای فخرالدین عزیز آرزوی موفقیت می کنم.

هادی دریس

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 105990

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/note/105990/انتخاب-یوسف-پور-مدیریت-خانه-مطبوعات-اعتماد-بازخواهد-گشت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir