کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توضیح و پوزش از خوانندگان قم‌نیوز

سردبیر

قم نیوز , 25 بهمن 1401 ساعت 1:12

در پی ‏نقل و انتشار یادداشتی درباره متن برای دانش آموزان قمی، توضیحاتی خدمت خوانندگان محترم ارایه می‌شود.


در پی انتشار یادداشتی درباره مسمومیت دانش آموزان قمی و سوء استفاده از رسانه‌های بیگانه از آن، به استحضار  خوانندگان می‌رساند مطلب فوق توسط یکی از بانوان پژوهشگر مطالعات اجتماعی می و دانشجوی دکترا دانشگاه الزهرا نوشته شده و از کانال ایشان نقل شده بود، مورد سواستفاده و دروغ پردازی رسانه های معاند و ضد ایران اسلامی واقع شده است.

ما دست اندرکاران قم نیوز که خود از خانواده روحانیون گرامی بوده، به هیچ وجه قصد جسارت به طلاب و قشر مذهبی را نداشته و خود مطالبه گر در مورد توهین ها و حملاتی هستیم که به حوزه علمیه و روحانیون و قشر مذهبی صورت می گیرد.

لذا ضمن عذرخواهی از عدم دقت در نقل مطالبی که ممکن است دچار برداشت سو و بهره برداری رسانه‌ای دشمنان اسلام واقع شوند، متعهد می‌شویم که ازین به بعد در نقل و نشر مطالب دقت بیشتری صورت گیرد.

امیدواریم دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نیز با تلاش خود، مسأله مسمومیت دانش آموزان قم را حل کرده و در این راستا کمال همکاری رسانه‌ای را خواهیم کرد.

از خوانندگان گرامی نیز خواهشمندیم اکاذیب و دروغ های رسانه های بیگانه را دقیق تر راستی آزمایی نمایند.

ضمناً به احترام خوانندگان عزیز و برای بررسی روندهای انتشار خبر و اصلاح آنها در سایت قم نیوز، از امروز تا هفته آینده انتشار خبر در سایت متوقف گردیده است.

با تشکر و احترام
سردبیر قم نیوز 


کد مطلب: 108245

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/note/108245/توضیح-پوزش-خوانندگان-قم-نیوز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir