جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 110469
منبع : قم نیوز
به همت روابط عمومی شهرداری قم:

پروژه نیمه کاره مترو قم، روایت شد

قم نيوز : تور روایت پیشرفت‌های شهر توسط روابط عمومی شهرداری قم در حالی در مترو قم برگزار شده است که این پروژه مورد انتقادات فراوانی به سبب تاخیر در اجرا و جابجایی سوال برانگیز دستگاه حفار TBM و عدم انتشار هزینه‌های آن قرار دارد.
پیشرفت مترو قم نیمه کاره روایت شد
پیشرفت مترو قم نیمه کاره روایت شد
به گزارش قم نیوز،به میزبانی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم یک تور گردشگری با عنوان روایت پیشرفت شهر قم با حضور مدیران روابط عمومی استان قم  در آستانه  27 اردیبهشت ماه، روز جهانی فناوری‌های ارتباطی و روابط عمومی، برگزار شده است.

🔻مواردی که در این تور طرح نشده است: 

۱. چرا قرارداد و ریز هزینه‌های پروژه مترو قم منتشر نمی‌شود؟ مطابق بند ۸ آیین نامه دسترسی و انتشار اطلاعات در مورد شهرداری‌ها موصب ۱۳۹۹ کلیت قراردادها و پیمان‌های شهرداری و تمامی هزینه‌ها باید به طور شفاف منتشر شود اما شهرداری از انتشار هزینه‌های مترو و تحقیق و تفحص در آن طفره می‌رود!

۲. وقتی شهرداری همه پول مترو رو از جیب مردم قم یا دولت داده است، چرا دستگاه TBM که کسر کوچکی از قرارداد هزاران میلیاردی مترو است، در مالکیت شهر قم نیست و به شهری دیگر منتقل شده است؟

۳. چرا شهرداری در مورد هزینه‌های بهره برداری مترو واقعیت را مبتنی بر اسناد و مدارک نمی‌گوید؟

🔻روایت آنچه سقائیان نژاد با قم کرد, بعد رفتن وی منتشر خواهد شد و مدیری که بر خلاف قانون، اطلاعات را منتشر نمی‌کند نیز مورد بازخواست قانونی واقع خواهد شد زیرا این تخلف، مرور زمان ندارد.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdciquaz3t1az52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما