قم نيوز : پیش از ظهر امروز تعدادی از زنان افغانستانی به سبب نگرانی از وضعیت نابسامان کشورشان در میدان آستانه مقابل حرم حضرت معصومه جمع شدند.
به گزارش قم نیوز پیش از ظهر امروز تعدادی از زنان افغانستانی زمانی که به سبب وضعیت نابسامان کشور افغانستان و اوضاع نامشخص این کشور در نگرانی به سر می بردند، برای تظلم به حضرت معصومه (س)  و ابراز نگرانی خود در میدان آستانه شهر قم مقابل حرم حضرت معصومه جمع شدند.

اتباع کشور دوست و برادر افغانستان در این تجمع با در دست داشتن پرچم کشورشان، مراتب نگرانی شدید خود را از آنچه که امروز در این کشور می‌گذرد ابراز کردند.

این تجمع به صورت خودجوش بدون هماهنگی با احزاب و تشکل های افغانستانی قم صورت گرفت.

در این تجمع زنان افغانستانی با شعارهایی چون «هیهات من الذله»، «مرگ بر پاکستان»، «مرگ بر اشرف غنی خائن»، «جامعه جهانی کجایی کجایی»، «وطن شده کربلا واویلا واویلا»، «عباس‌ها کجایید زینب رفت اسارت»، «تا خون در رگ ماست طالب دشمن ماست»، «برادر مسلمان کجایی کجایی»، «امارت اسلامی نمی‌خوایم نمی‌خوایم» اعتراض خود را به وضعیت بحرانی و سقوط حکومت افغانستان اعلام کردند.

شهر قم از سال‌های گذشته میزبان تعداد زیادی از شهروندان افغانستان است که مجاورت با کریمه اهل بیت را برای خود انتخاب کرده اند با این حال همچنان با کشور افغانستان دارای ارتباطات متعدد هستند.

شایان ذکر است گزارشاتی از برخورد عوامل انتظامی با برخی از این تجمع کنندگان در انتهای آن رسیده است که تاکنون توضیحی درباره آن از سوی مقامات سیاسی و انتظامی اعلام نشده است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfyyd1.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما