کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل بهزیستی قم خبر داد

برگزاری دوره آموزشی پیوست نگاری فرهنگی در بهزیستی قم

خبرگزاری تسنیم , 23 مرداد 1394 ساعت 10:58

قم نگار: مدیرکل بهزیستی استان قم از برگزاری دوره آموزشی پیوست نگاری فرهنگی و شیوه‌های نوین امر به معروف و نهی از منکر در بهزیستی قم خبرداد.


به گزارش قم نگار، رضا سلیقه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی پیوست نگاری فرهنگی در بهزیستی قم اظهارداشت: این کارگاه یک روزه که به همت دفتر امور فرهنگی بهزیستی قم و با حضور مسئولینی از بهزیستی کشور، و همچنین کارکنان بهزیستی قم برگزار شد مباحثی پیرامون فرهنگ، چیستی فرهنگ، مدیریت فرهنگ و متولیان آن، جنگ فرهنگی، عرصه‌های جنگ فرهنگی، لایه‌های فرهنگی و مهندسی فرهنگی مطرح شد.

مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه این دوره آموزشی با حضور اساتیدی مجرب برگزار شد افزود: مقام معظم رهبری به عنوان سنگربان بیدار فرهنگ اسلامی در دنیای کنونی و با درک شرایط خطیر فرهنگی و با توجه به همه اقتضائات زمانی، موضوع مهندسی فرهنگی و پیوست نگاری فرهنگی را مطرح فرمودند.

وی با اشاره به اینکه پیوست نگاری فرهنگی در یک تعریف ساده و کوتاه به این معناست که همه فعالیت‌ها در کشور باید با توجه به فرهنگ انجام شود افزود: در میدان نبرد فرهنگی نظام اسلامی و نظام سلطه، هر چند دشمن ما در برخی از جنبه‌های سخت افزاری مقتدر است، اما اقتدار و توانایی فرهنگ اسلام و فطری بودن پیام‌های این فرهنگ، اصلی‌ترین سلاح ما در این نبرد است.

سلیقه به برگزاری دوره شیوه‌های نوین امر به معروف و نهی از منکر نیز در همین روز اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات الهی بشمار می‌آید که در روابط انسانی به منظور اصلاح امور در، خانواده و جامعه بکار می‌رود و این دوره آموزشی به بررسی شیوه‌های نوین امر به معروف و نهی از منکر پرداخت که از نگاه ما و همکارانی که در این دوره آموزشی شرکت کردند، دوره ای بسیار مفید و مثمر ثمر بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲


کد مطلب: 31967

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/31967/برگزاری-دوره-آموزشی-پیوست-نگاری-فرهنگی-بهزیستی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir