جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 31967
مدیر کل بهزیستی قم خبر داد

برگزاری دوره آموزشی پیوست نگاری فرهنگی در بهزیستی قم

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل بهزیستی استان قم از برگزاری دوره آموزشی پیوست نگاری فرهنگی و شیوه‌های نوین امر به معروف و نهی از منکر در بهزیستی قم خبرداد.
برگزاری دوره آموزشی پیوست نگاری فرهنگی در بهزیستی قم
به گزارش قم نگار، رضا سلیقه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی پیوست نگاری فرهنگی در بهزیستی قم اظهارداشت: این کارگاه یک روزه که به همت دفتر امور فرهنگی بهزیستی قم و با حضور مسئولینی از بهزیستی کشور، و همچنین کارکنان بهزیستی قم برگزار شد مباحثی پیرامون فرهنگ، چیستی فرهنگ، مدیریت فرهنگ و متولیان آن، جنگ فرهنگی، عرصه‌های جنگ فرهنگی، لایه‌های فرهنگی و مهندسی فرهنگی مطرح شد.

مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه این دوره آموزشی با حضور اساتیدی مجرب برگزار شد افزود: مقام معظم رهبری به عنوان سنگربان بیدار فرهنگ اسلامی در دنیای کنونی و با درک شرایط خطیر فرهنگی و با توجه به همه اقتضائات زمانی، موضوع مهندسی فرهنگی و پیوست نگاری فرهنگی را مطرح فرمودند.

وی با اشاره به اینکه پیوست نگاری فرهنگی در یک تعریف ساده و کوتاه به این معناست که همه فعالیت‌ها در کشور باید با توجه به فرهنگ انجام شود افزود: در میدان نبرد فرهنگی نظام اسلامی و نظام سلطه، هر چند دشمن ما در برخی از جنبه‌های سخت افزاری مقتدر است، اما اقتدار و توانایی فرهنگ اسلام و فطری بودن پیام‌های این فرهنگ، اصلی‌ترین سلاح ما در این نبرد است.

سلیقه به برگزاری دوره شیوه‌های نوین امر به معروف و نهی از منکر نیز در همین روز اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات الهی بشمار می‌آید که در روابط انسانی به منظور اصلاح امور در، خانواده و جامعه بکار می‌رود و این دوره آموزشی به بررسی شیوه‌های نوین امر به معروف و نهی از منکر پرداخت که از نگاه ما و همکارانی که در این دوره آموزشی شرکت کردند، دوره ای بسیار مفید و مثمر ثمر بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfe1dm.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما