کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم بر ایمنی جمعی با تسریع در انجام واکسیناسیون تاکید کرد

قم نیوز , 19 آبان 1400 ساعت 9:54

استاندار قم بر همفکرایی و هم افزایی مردم و مسئولان برای کنترل و قطع زنجیره شیوع کرونا با تسریع در روند واکسیناسیون عمومی تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی دیروز و در نخستین روز کاری خود با حضور در بیمارستان‌های شهید بهشتی و امیرالمومنین(ع) از روند درمان بیماران کرونایی استان بازدید و زحمات کادر درمان قدردانی کرد.

وی در این بازدید مهمترین راه کنترل کرونا در سطح استان را رعایت شیوه نامه‌ها و همچنین واکسیناسیون همگانی عنوان کرد و گفت: با شروع بیماری در سطح استان و کشور مردم به میدان آمدند و حضور ارزشمند مردم در رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، بخش بزرگی از مشکل‌ها را مرتفع کرد.

شاهچراغی با تأکید بر لزوم واکسیناسیون همگانی، افزود: علما، بزرگان و مراجع تقلید با میل و اختیار در مقابل این بیماری واکسینه شدند و بهتر است مردم با الگو گرفتن از این بزرگان هر چه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند.

وی با اشاره به کاهش محسوس بیماران بستری کرونایی پس از واکسیناسیون گفت: بسیاری از کسانی که در حال حاضر در مراکز درمانی بستری هستند واکسن نزده‌اند و آمارها به خوبی گواه این موضوع است.

استاندارقم با اشاره به همدلی همکاری و از خودگذشتگی کادر درمان برای مقابله با کرونا، بیان کرد: امیدواریم با این همدلی‌ها و از خودگذشتگی‌ها هرچه سریعتر شاهد بهبودی بیماران کرونایی در سطح استان باشیم.


انتهای پیام / 106


کد مطلب: 100953

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/100953/استاندار-قم-ایمنی-جمعی-تسریع-انجام-واکسیناسیون-تاکید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir