چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : 100953
منبع : قم نیوز

استاندار قم بر ایمنی جمعی با تسریع در انجام واکسیناسیون تاکید کرد

قم نيوز : استاندار قم بر همفکرایی و هم افزایی مردم و مسئولان برای کنترل و قطع زنجیره شیوع کرونا با تسریع در روند واکسیناسیون عمومی تاکید کرد.
استاندار قم بر ایمنی جمعی با تسریع در انجام واکسیناسیون تاکید کرد
استاندار قم بر ایمنی جمعی با تسریع در انجام واکسیناسیون تاکید کرد
به گزارش قم نیوز سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی دیروز و در نخستین روز کاری خود با حضور در بیمارستان‌های شهید بهشتی و امیرالمومنین(ع) از روند درمان بیماران کرونایی استان بازدید و زحمات کادر درمان قدردانی کرد.

وی در این بازدید مهمترین راه کنترل کرونا در سطح استان را رعایت شیوه نامه‌ها و همچنین واکسیناسیون همگانی عنوان کرد و گفت: با شروع بیماری در سطح استان و کشور مردم به میدان آمدند و حضور ارزشمند مردم در رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، بخش بزرگی از مشکل‌ها را مرتفع کرد.

شاهچراغی با تأکید بر لزوم واکسیناسیون همگانی، افزود: علما، بزرگان و مراجع تقلید با میل و اختیار در مقابل این بیماری واکسینه شدند و بهتر است مردم با الگو گرفتن از این بزرگان هر چه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند.

وی با اشاره به کاهش محسوس بیماران بستری کرونایی پس از واکسیناسیون گفت: بسیاری از کسانی که در حال حاضر در مراکز درمانی بستری هستند واکسن نزده‌اند و آمارها به خوبی گواه این موضوع است.

استاندارقم با اشاره به همدلی همکاری و از خودگذشتگی کادر درمان برای مقابله با کرونا، بیان کرد: امیدواریم با این همدلی‌ها و از خودگذشتگی‌ها هرچه سریعتر شاهد بهبودی بیماران کرونایی در سطح استان باشیم.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcftxdymw6dx1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما