کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت نیمه شعبان و نوروز ۱۴۰۱؛

جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه در قم برگزار می شود

خبرگزاری مهر , 26 اسفند 1400 ساعت 16:48

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم از برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای زائران کریمه به مناسبت نیمه شعبان و نوروز ۱۴۰۱ در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز علی شعبانی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه که به مناسبت اعیاد نیمه شعبان و نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود گفت: حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران از گذشته تاکنون، محور توسعه شهر قم بوده است و نه تنها مردم ایران بلکه بسیاری از مردم دنیا، قم را به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای جهان در بُعد زیارت می‌شناسند، لذا همه برنامه‌ها و تصمیماتی که بخواهد در این شهر به اجرا درآید، لزوماً باید به مساله زیارت و گردشگری مذهبی در آن توجه ویژه ای شود.

وی بیان کرد: امسال نیز به دلیل تقارن عید بزرگ نیمه شعبان و عید نوروز در جلسه اخیر کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم تصمیم بر این شد تا رسانه‌ها به این مهم اهمیت ویژه ای قائل شوند و در قالب جشنواره‌ای به تولید محتوا در این خصوص بپردازند.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقا سطح اطلاع رسانی خدمات به مجاوران و زائران کریمه اهل بیت (س)، شناسایی نیازها و اقتضائات زائران و مسافران نوروزی در بستر رسانه و همچنین برجسته سازی خدمات دستگاه‌ها و مسئولین استان در خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی می‌باشد.

دبیر جشنواره زائران کریمه ادامه داد: خبرنگاران محترم جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ فروردین ماه با موضوعات معرفی ظرفیت‌های گردشگری قم، بایسته‌ها و الزامات خدمات رسانی در این ایام، نقد و بازتاب خدمت رسانی نهادهای متولی و ارتقا بینش فرهنگی-اسلامی و معرفتی زائران در پنج سطح خبرگزاری‌ها، نمایندگی روزنامه‌های کثیرالانتشار، مطبوعات محلی، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی در سطح استان قم به دبیرخانه ارسال کنند.

این جشنواره در سه بخش اصلی، حرفه ای و ویژه به دریافت آثار رسانه‌ها و خبرنگاران می‌پردازد که در فراخوان منتشر شده از سوی دبیرخانه جزئیات آن آمده است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 103409

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/103409/جشنواره-رسانه-ای-زائران-کریمه-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir