پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 103409
به مناسبت نیمه شعبان و نوروز ۱۴۰۱؛

جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه در قم برگزار می شود

قم نيوز : عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم از برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای زائران کریمه به مناسبت نیمه شعبان و نوروز ۱۴۰۱ در قم خبر داد.
جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه در قم برگزار می شود
جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز علی شعبانی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه که به مناسبت اعیاد نیمه شعبان و نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود گفت: حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران از گذشته تاکنون، محور توسعه شهر قم بوده است و نه تنها مردم ایران بلکه بسیاری از مردم دنیا، قم را به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای جهان در بُعد زیارت می‌شناسند، لذا همه برنامه‌ها و تصمیماتی که بخواهد در این شهر به اجرا درآید، لزوماً باید به مساله زیارت و گردشگری مذهبی در آن توجه ویژه ای شود.

وی بیان کرد: امسال نیز به دلیل تقارن عید بزرگ نیمه شعبان و عید نوروز در جلسه اخیر کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم تصمیم بر این شد تا رسانه‌ها به این مهم اهمیت ویژه ای قائل شوند و در قالب جشنواره‌ای به تولید محتوا در این خصوص بپردازند.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقا سطح اطلاع رسانی خدمات به مجاوران و زائران کریمه اهل بیت (س)، شناسایی نیازها و اقتضائات زائران و مسافران نوروزی در بستر رسانه و همچنین برجسته سازی خدمات دستگاه‌ها و مسئولین استان در خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی می‌باشد.

دبیر جشنواره زائران کریمه ادامه داد: خبرنگاران محترم جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ فروردین ماه با موضوعات معرفی ظرفیت‌های گردشگری قم، بایسته‌ها و الزامات خدمات رسانی در این ایام، نقد و بازتاب خدمت رسانی نهادهای متولی و ارتقا بینش فرهنگی-اسلامی و معرفتی زائران در پنج سطح خبرگزاری‌ها، نمایندگی روزنامه‌های کثیرالانتشار، مطبوعات محلی، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی در سطح استان قم به دبیرخانه ارسال کنند.

این جشنواره در سه بخش اصلی، حرفه ای و ویژه به دریافت آثار رسانه‌ها و خبرنگاران می‌پردازد که در فراخوان منتشر شده از سوی دبیرخانه جزئیات آن آمده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7x8zojh87ei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما