کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جمع آوری ۶۰۴ متکدی، معتادان متجاهر ودستفروش از ورودی‌های قم

خبرگزاری مهر , 12 فروردين 1401 ساعت 15:58

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری قم گفت: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی ۶۰۴ متکدی، معتادان متجاهر و دستفروش از ورودی‌های شهر جمع آوری و به کمپ‌های ویژه شهرداری اعزام شده‌اند.


به گزارش قم نیوز احمدرضا شفیعی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: اقدامات کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم از ۲۷ اسفندماه آغاز و تا پایان ۱۵ فروردین ادامه دارد.

رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم بیان داشت: ۲۰۰ نیروی رفع تخلفات شهری در آماده باش کامل هستند و برای ارتقای امنیت مسافران برخی مجوزهای لازم از محاکم قضائی استان اخذ شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در زمینه امنیت مسافران هماهنگی و تدابیر لازم قبل از آغاز تعطیلات انجام شده است، تاکید کرد: بوستانهای شهری قم هم اکنون فضایی ایمن و آرامشبخشی برای مسافران نوروزی شده است.

رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم با بیان اینکه مسافران نوروزی بوسیله ۵۰ خودرو به بوستانهای محل اسکان هدایت می‌شوند، افزود: تاکنون ۶۳ هزار و ۵۰۰ خودرو به بوستانهای شهری جهت اسکان اسکورت شده‌اند.

شفیعی اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۴۹ هزار اخطار عدم برپایی چادر در سطح شهر قم صادر و ۲۳ هزار تخته چادر نیز از معابر و میادین شهری جمع آوری شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم ادامه داد: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی ۶۰۴ متکدی، معتادان متجاهر و دستفروش از ورودی‌های شهر جمع آوری و به کمپ‌های ویژه شهرداری اعزام شده‌اند.

رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم تصریح کرد: در این مدت همچنین از ۳۷۵ ساخت و ساز غیرمجاز در شهر و نقاط حاشیه‌ای جلوگیری بعمل آمده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در پایان بیان کرد: برخورد با مباحثی مانند سگ گردانی و سایر معضلات اخلاقی و فرهنگی طبق قانون بر عهده نیروی انتظامی است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 103604

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/103604/جمع-آوری-۶۰۴-متکدی-معتادان-متجاهر-ودستفروش-ورودی-های-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir