جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : 103604

جمع آوری ۶۰۴ متکدی، معتادان متجاهر ودستفروش از ورودی‌های قم

قم نيوز : مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری قم گفت: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی ۶۰۴ متکدی، معتادان متجاهر و دستفروش از ورودی‌های شهر جمع آوری و به کمپ‌های ویژه شهرداری اعزام شده‌اند.
جمع آوری ۶۰۴ متکدی، معتادان متجاهر ودستفروش از ورودی‌های قم
جمع آوری ۶۰۴ متکدی، معتادان متجاهر ودستفروش از ورودی‌های قم
به گزارش قم نیوز احمدرضا شفیعی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: اقدامات کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم از ۲۷ اسفندماه آغاز و تا پایان ۱۵ فروردین ادامه دارد.

رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم بیان داشت: ۲۰۰ نیروی رفع تخلفات شهری در آماده باش کامل هستند و برای ارتقای امنیت مسافران برخی مجوزهای لازم از محاکم قضائی استان اخذ شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در زمینه امنیت مسافران هماهنگی و تدابیر لازم قبل از آغاز تعطیلات انجام شده است، تاکید کرد: بوستانهای شهری قم هم اکنون فضایی ایمن و آرامشبخشی برای مسافران نوروزی شده است.

رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم با بیان اینکه مسافران نوروزی بوسیله ۵۰ خودرو به بوستانهای محل اسکان هدایت می‌شوند، افزود: تاکنون ۶۳ هزار و ۵۰۰ خودرو به بوستانهای شهری جهت اسکان اسکورت شده‌اند.

شفیعی اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۴۹ هزار اخطار عدم برپایی چادر در سطح شهر قم صادر و ۲۳ هزار تخته چادر نیز از معابر و میادین شهری جمع آوری شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم ادامه داد: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی ۶۰۴ متکدی، معتادان متجاهر و دستفروش از ورودی‌های شهر جمع آوری و به کمپ‌های ویژه شهرداری اعزام شده‌اند.

رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم تصریح کرد: در این مدت همچنین از ۳۷۵ ساخت و ساز غیرمجاز در شهر و نقاط حاشیه‌ای جلوگیری بعمل آمده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در پایان بیان کرد: برخورد با مباحثی مانند سگ گردانی و سایر معضلات اخلاقی و فرهنگی طبق قانون بر عهده نیروی انتظامی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbgfb8arhbg0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما