کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار وزیر آموزش و پرورش با آیت‌الله حسینی بوشهری

خبرگزاری فارس , 21 آذر 1391 ساعت 12:48

قم نیوز: وزیر آموزش و پرورش با آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش قم نیوز، حمیدرضا حاجی بابایی صبح امروز در بدو ورود به قم با حضور در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور در جلسه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش شرکت کرد.

وی در این جلسه ارتباط و تعامل میان حوزه و آموزش و پرورش را تاثیرگذار خواند و گفت: وزارت آموزش و پرورش به سمت اسلامی شدن گام بر می‌دارد و در این راستا نیازمند کمک حوزه علمیه هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تغییر کتب درسی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان داشت: این کار آغازی بر تحولات عمیق در شیوه آموزش کشور بوده و کارشناسان و مسئولان سعی دارند از این طریق نوع نگاه به مسائل مختلف اجتماعی را در دانش‌آموزان جهت‌دهی کنند.

در ادامه آیت‌الله حسینی بوشهری هم در سخنانی خواستار برگزاری مستمر و منظم این جلسات شد و ابراز کرد: خروجی این جلسات باید به صورتی ملموس به محضر مقام معظم رهبری و مراجع تقلید برسد.

حجت‌الاسلام ملکی دبیر ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه نیز گزارشی از فعالیت این ستاد ارائه کرد و افزود: هفتمین همایش سالانه ستاد همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش با مشارکت سازمان پژوهش و دفتر تبلیغات اسلامی با موضوع علم و دین اردیبهشت ماه سال آینده در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/115/


کد مطلب: 10425

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/10425/دیدار-وزیر-آموزش-پرورش-آیت-الله-حسینی-بوشهری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir