سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 10425

دیدار وزیر آموزش و پرورش با آیت‌الله حسینی بوشهری

قم نيوز : قم نیوز: وزیر آموزش و پرورش با آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار وزیر آموزش و پرورش با آیت‌الله حسینی بوشهری
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا حاجی بابایی صبح امروز در بدو ورود به قم با حضور در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور در جلسه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش شرکت کرد.

وی در این جلسه ارتباط و تعامل میان حوزه و آموزش و پرورش را تاثیرگذار خواند و گفت: وزارت آموزش و پرورش به سمت اسلامی شدن گام بر می‌دارد و در این راستا نیازمند کمک حوزه علمیه هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تغییر کتب درسی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان داشت: این کار آغازی بر تحولات عمیق در شیوه آموزش کشور بوده و کارشناسان و مسئولان سعی دارند از این طریق نوع نگاه به مسائل مختلف اجتماعی را در دانش‌آموزان جهت‌دهی کنند.

در ادامه آیت‌الله حسینی بوشهری هم در سخنانی خواستار برگزاری مستمر و منظم این جلسات شد و ابراز کرد: خروجی این جلسات باید به صورتی ملموس به محضر مقام معظم رهبری و مراجع تقلید برسد.

حجت‌الاسلام ملکی دبیر ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه نیز گزارشی از فعالیت این ستاد ارائه کرد و افزود: هفتمین همایش سالانه ستاد همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش با مشارکت سازمان پژوهش و دفتر تبلیغات اسلامی با موضوع علم و دین اردیبهشت ماه سال آینده در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcbsab8.rhbg5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما