کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای خط‌کشی در مسیر‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران

قم نیوز , 19 مهر 1401 ساعت 10:39

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اجرای خط‌کشی دو جزئی در تمام‌مسیر‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران و نصب تابلو‌های راهنمایی مسیر خبر داد.


به گزارش قم نیوز زین‌العابدین قراچورلوی با تأکید بر اهمیت منطقه به‌خصوص در روز‌های مناسبتی اظهار کرد: منطقه پنج علاوه بر روز‌های عادی، در روز‌های مناسبتی شاهد حضور میلیونی زائران در منطقه و محدوده جمکران بوده و نیاز به توجه‌ای بیش از سایر مناطق دارد.

او  پیوستن محدوده جمکران را به محدوده شهری  را مورد توجه قرار داد و افزود: چالش‌های این منطقه در ارائه خدمات بسیار زیاد بوده و هنوز در بسیاری موارد نیاز به توجه و رسیدگی استانی داشته و باید به توسعه منطقه پنج به‌عنوان یک پروژه فرا منطقه‌ای و حتی ملی نگاه کرد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم سپس به اجرای پروژه‌های ترافیکی در منطقه اشاره کرد و گفت: چندین پروژه شاخص در حوزه ترافیکی در منطقه در حال اجرا بوده که دو اصلاح هندسی به‌صورت کشویی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بخشی از آن است.

او از اتمام پروژه مسیر تبادل تندرو به کندرو در بلوار پیامبر اعظم (ص) نیز خبر داد و تصریح کرد: ۳ میلیارد تومان از بودجه ترافیکی امسال به خرید تجهیزات و تابلو‌های ترافیکی اختصاص‌یافته که در حال اجرا بوده و امیدواریم تا پایان سال تمام تابلو‌های موردنیاز منطقه نصب شود.

قراچورلوی عنوان کرد: خط‌کشی دو جزئی در تمام‌مسیر‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران و نصب تابلو‌های راهنمایی مسیر نیز در دستور کار قرار داده‌شده و بخشی از آن اجراشده است.


انتهای پیام / 106


کد مطلب: 106594

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106594/اجرای-خط-کشی-مسیر-های-منتهی-مسجد-مقدس-جمکران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir