سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 106594
منبع : قم نیوز

اجرای خط‌کشی در مسیر‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اجرای خط‌کشی دو جزئی در تمام‌مسیر‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران و نصب تابلو‌های راهنمایی مسیر خبر داد.
اجرای خط‌کشی در مسیر‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران
اجرای خط‌کشی در مسیر‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز زین‌العابدین قراچورلوی با تأکید بر اهمیت منطقه به‌خصوص در روز‌های مناسبتی اظهار کرد: منطقه پنج علاوه بر روز‌های عادی، در روز‌های مناسبتی شاهد حضور میلیونی زائران در منطقه و محدوده جمکران بوده و نیاز به توجه‌ای بیش از سایر مناطق دارد.

او  پیوستن محدوده جمکران را به محدوده شهری  را مورد توجه قرار داد و افزود: چالش‌های این منطقه در ارائه خدمات بسیار زیاد بوده و هنوز در بسیاری موارد نیاز به توجه و رسیدگی استانی داشته و باید به توسعه منطقه پنج به‌عنوان یک پروژه فرا منطقه‌ای و حتی ملی نگاه کرد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم سپس به اجرای پروژه‌های ترافیکی در منطقه اشاره کرد و گفت: چندین پروژه شاخص در حوزه ترافیکی در منطقه در حال اجرا بوده که دو اصلاح هندسی به‌صورت کشویی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بخشی از آن است.

او از اتمام پروژه مسیر تبادل تندرو به کندرو در بلوار پیامبر اعظم (ص) نیز خبر داد و تصریح کرد: ۳ میلیارد تومان از بودجه ترافیکی امسال به خرید تجهیزات و تابلو‌های ترافیکی اختصاص‌یافته که در حال اجرا بوده و امیدواریم تا پایان سال تمام تابلو‌های موردنیاز منطقه نصب شود.

قراچورلوی عنوان کرد: خط‌کشی دو جزئی در تمام‌مسیر‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران و نصب تابلو‌های راهنمایی مسیر نیز در دستور کار قرار داده‌شده و بخشی از آن اجراشده است.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccoeqs02bqxp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما