کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی شهدا در برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس , 4 آبان 1401 ساعت 19:45

مدیر اداره اجتماعی سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه معرفی شهدا به‌عنوان یک هدف محوری در برنامه‌های فرهنگی شهرداری دنبال می‌شود، گفت: امسال با توجه با مصادف شدن ایام معصومیه و کنگره ملی شهدای استان برنامه‌های شهدایی در شهر قم در حال اجراست.


به گزارش قم نیوز مجتبی بستان صبح امروز طی سخنانی اظهار کرد: به مناسبت روز قم برنامه‌های مختلفی از جمله زنگ روز قم، نشست تخصصی  و نمایشگاه گردشگری مقاومت، کاروان‌های شادی و... به همت شهرداری و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم برگزار شده و برنامه‌های دیگری هم تا پایان ایام معصومیه در سطح شهر اجرا خواهد شد که هدف ما از برگزاری این برنامه‌ها تکریم و گرامی‌داشت قم است.

وی ادامه داد: امسال ایام معصومه مصادف با کنگره ملی شهدای استان قم است که در همین راستا شعار امسال شهرداری به مناسبت روز قم، «در سایه‌سار کریمه، در جاده شهادت » است که با نام شهدا مزین شده و اشاره به فرهنگ دفاع مقدس دارد.

مدیر اداره اجتماعی سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در پایان افزود: امسال سعی کردیم برنامه‌های روز قم متناسب با شهدا باشد، به عنوان مثال نشست گردشگری مقاومت مرتبط با موضوع شهدا و با حضور نمایندگانی از شهرهایی از جمله بوشهر، قم و رشت که نماد مقاومت در کشور هستند در شهرداری قم برگزار شده است تا تعامل میان این شهرها در حوزه گردشگری مقاومت افزایش یابد.

پایان پیام/ 137


کد مطلب: 106813

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106813/معرفی-شهدا-برنامه-های-فرهنگی-شهرداری-قم-دنبال-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir