چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 106813

معرفی شهدا در برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم دنبال می‌شود

قم نيوز : مدیر اداره اجتماعی سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه معرفی شهدا به‌عنوان یک هدف محوری در برنامه‌های فرهنگی شهرداری دنبال می‌شود، گفت: امسال با توجه با مصادف شدن ایام معصومیه و کنگره ملی شهدای استان برنامه‌های شهدایی در شهر قم در حال اجراست.
معرفی شهدا در برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم دنبال می‌شود
معرفی شهدا در برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم دنبال می‌شود
به گزارش قم نیوز مجتبی بستان صبح امروز طی سخنانی اظهار کرد: به مناسبت روز قم برنامه‌های مختلفی از جمله زنگ روز قم، نشست تخصصی  و نمایشگاه گردشگری مقاومت، کاروان‌های شادی و... به همت شهرداری و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم برگزار شده و برنامه‌های دیگری هم تا پایان ایام معصومیه در سطح شهر اجرا خواهد شد که هدف ما از برگزاری این برنامه‌ها تکریم و گرامی‌داشت قم است.

وی ادامه داد: امسال ایام معصومه مصادف با کنگره ملی شهدای استان قم است که در همین راستا شعار امسال شهرداری به مناسبت روز قم، «در سایه‌سار کریمه، در جاده شهادت » است که با نام شهدا مزین شده و اشاره به فرهنگ دفاع مقدس دارد.

مدیر اداره اجتماعی سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در پایان افزود: امسال سعی کردیم برنامه‌های روز قم متناسب با شهدا باشد، به عنوان مثال نشست گردشگری مقاومت مرتبط با موضوع شهدا و با حضور نمایندگانی از شهرهایی از جمله بوشهر، قم و رشت که نماد مقاومت در کشور هستند در شهرداری قم برگزار شده است تا تعامل میان این شهرها در حوزه گردشگری مقاومت افزایش یابد.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgq39qwak9z74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما