کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم انتصاب سرپرست استانداری قم را تبریک گفت

پايگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 26 مرداد 1402 ساعت 17:23

شهردار قم با صدور پیامی انتصاب احمد حاجی‌زاده را به عنوان سرپرست استانداری قم تبریک گفت.


به گزارش قم نیوز  متن پیام دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم به این شرح است:

توفیق خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی، موهبت ارزنده‌ای است که شکرانه آن جز با کار و تلاش مجدانه و حرکت در جهت جلب رضای حق تعالی و خشنودی خلق خدا بجای  نخواهد آمد.
برادر ارجمند جناب آقای حاجی‌زاده
انتصاب جنابعالی در جایگاه حساس و پر اهمیت سرپرستی استانداری قم نشان از توانایی و تخصص و نویدبخش تداوم مسیر رو به تعالی توسعه، پیشرفت و تحول دیار نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دارد و به درستی که مسیر پیشرفت و توسعه میهن عزیز اسلامی در تمامی عرصه‌ها با تکیه بر وظیفه‌شناسی، وجدان بیدار و مسئولیت‌پذیری توأم با اراده پاک خدمتگزاران دلسوز رقم می‌خورد.

در این میان تخصص همراه با تعهد و لزوم همدلی بین دستگاهها و نهادهای استان، امری است که تجارب موثر شما در این زمینه ها می تواند تسهیل مسیر حرکت و تحقق شعارهای اصولی و بنیادین دولت مردمی ، جهادی و ولایی را برای این خطه مهم و استراتژیک به دنبال داشته باشد.
موفقیت  شما را از درگاه باری تعالی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی آرزومندم و برایتان بهروزی و سربلندی مسئلت می نمایم.

دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

انتهای پیام / 113 


کد مطلب: 109381

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/109381/شهردار-قم-انتصاب-سرپرست-استانداری-تبریک-گفت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir