قم نيوز : شهردار قم با صدور پیامی انتصاب احمد حاجی‌زاده را به عنوان سرپرست استانداری قم تبریک گفت.
شهردار قم انتصاب سرپرست استانداری قم را تبریک گفت
شهردار قم انتصاب سرپرست استانداری قم را تبریک گفت
به گزارش قم نیوز  متن پیام دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم به این شرح است:

توفیق خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی، موهبت ارزنده‌ای است که شکرانه آن جز با کار و تلاش مجدانه و حرکت در جهت جلب رضای حق تعالی و خشنودی خلق خدا بجای  نخواهد آمد.
برادر ارجمند جناب آقای حاجی‌زاده
انتصاب جنابعالی در جایگاه حساس و پر اهمیت سرپرستی استانداری قم نشان از توانایی و تخصص و نویدبخش تداوم مسیر رو به تعالی توسعه، پیشرفت و تحول دیار نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دارد و به درستی که مسیر پیشرفت و توسعه میهن عزیز اسلامی در تمامی عرصه‌ها با تکیه بر وظیفه‌شناسی، وجدان بیدار و مسئولیت‌پذیری توأم با اراده پاک خدمتگزاران دلسوز رقم می‌خورد.

در این میان تخصص همراه با تعهد و لزوم همدلی بین دستگاهها و نهادهای استان، امری است که تجارب موثر شما در این زمینه ها می تواند تسهیل مسیر حرکت و تحقق شعارهای اصولی و بنیادین دولت مردمی ، جهادی و ولایی را برای این خطه مهم و استراتژیک به دنبال داشته باشد.
موفقیت  شما را از درگاه باری تعالی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی آرزومندم و برایتان بهروزی و سربلندی مسئلت می نمایم.

دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcjohevvuqeytz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما