کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه 8 خبر داد

بوستان الغدیر تجهیز شد

خبرگزاری فارس , 29 اسفند 1391 ساعت 12:54

قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم از تشکیل و استقرار ستاد زائر برای راهنمایی زائران در ورودی پردیسان خبر داد و گفت: بوستان الغدیر در منطقه هشت شهرداری قم به صورت ویژه تجهیز شده است.


به گزارش قم نیوز، عبدالله سلیمانی با اشاره به زائرپدیر بودن بوستان الغدیر از راه‌اندازی و تجهیز امکانات رفاهی برای زائران و مسافران خبر داد.

وی تصریح کرد: در این بوستان، یک سرویس بهداشتی ۲۰ چشمه و دو سرویس بهداشتی ۶ چشمه راه‌اندازی شده است.

شهردار منطقه هشت قم همچنین از تجهیز و راه‌اندازی زمین بازی، نمازخانه، مسجد و تقویت برق بوستان الغدیر خبر داد و بیان کرد: در این بوستان نیز ۳ سرویس ظرفشویی احداث شده و تابلوهای راهنما نیز نصب شده است.

وی با اشاره به فراوانی جمعیت در بوستان الغدیر در روز طبیعت گفت: در ورودی این بوستان پکیج‌های فرهنگی حاوی فرم نظر سنجی و رضایتمندی به مردم ارائه می‌شود.

سلیمانی همچنین ابراز داشت: برای کودکان فضایی فراهم شده که در روز طبیعت تخم مرغ‌های سفالی را رنگ کرده و با تحویل آن هدیه بگیرند.

وی ادامه داد: در این روز چند غرفه ارائه مایحتاج عمومی مانند نان و زغال به صورت بهداشتی با هماهنگی سازمان میادین شهرداری قم به زائران و شهروندان ارائه خدمت خواهد کرد.

شهردار منطقه هشت قم پاکسازی ورودی پردیسان، رنگ آمیزی جداول، تجهیز پارک‌های محله‌ای و زمین بازی را از دیگر اقدامات این ناحیه شهرداری در منطقه ۸ برشمرد.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12740

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12740/بوستان-الغدیر-تجهیز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir