سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 12740
شهردار منطقه 8 خبر داد

بوستان الغدیر تجهیز شد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم از تشکیل و استقرار ستاد زائر برای راهنمایی زائران در ورودی پردیسان خبر داد و گفت: بوستان الغدیر در منطقه هشت شهرداری قم به صورت ویژه تجهیز شده است.
بوستان الغدیر تجهیز شد
به گزارش قم نیوز، عبدالله سلیمانی با اشاره به زائرپدیر بودن بوستان الغدیر از راه‌اندازی و تجهیز امکانات رفاهی برای زائران و مسافران خبر داد.

وی تصریح کرد: در این بوستان، یک سرویس بهداشتی ۲۰ چشمه و دو سرویس بهداشتی ۶ چشمه راه‌اندازی شده است.

شهردار منطقه هشت قم همچنین از تجهیز و راه‌اندازی زمین بازی، نمازخانه، مسجد و تقویت برق بوستان الغدیر خبر داد و بیان کرد: در این بوستان نیز ۳ سرویس ظرفشویی احداث شده و تابلوهای راهنما نیز نصب شده است.

وی با اشاره به فراوانی جمعیت در بوستان الغدیر در روز طبیعت گفت: در ورودی این بوستان پکیج‌های فرهنگی حاوی فرم نظر سنجی و رضایتمندی به مردم ارائه می‌شود.

سلیمانی همچنین ابراز داشت: برای کودکان فضایی فراهم شده که در روز طبیعت تخم مرغ‌های سفالی را رنگ کرده و با تحویل آن هدیه بگیرند.

وی ادامه داد: در این روز چند غرفه ارائه مایحتاج عمومی مانند نان و زغال به صورت بهداشتی با هماهنگی سازمان میادین شهرداری قم به زائران و شهروندان ارائه خدمت خواهد کرد.

شهردار منطقه هشت قم پاکسازی ورودی پردیسان، رنگ آمیزی جداول، تجهیز پارک‌های محله‌ای و زمین بازی را از دیگر اقدامات این ناحیه شهرداری در منطقه ۸ برشمرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdz50f.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما