کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نايب‌التولیه حرم حضرت معصومه(س):

اقدام بزرگ شهرداری در زیباسازی و پاکیزگی قم ستودنی است

6 فروردين 1392 ساعت 12:52

قم نیوز: نايب‌ التولیه حرم حضرت معصومه(س) گفت: شهرداری قم امسال در امر نظافت و زیباسازی شهری اقدامی بزرگ انجام داده و از مدت‌ها قبل به فکر نوروز بوده است.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمين سید اکبر حسین‌نژاد در نشستی با حضور معاون امور زائرین استاندار، فرماندار و جمعی از اعضای ستاد تسهیلات زائرین استان قم اظهار کرد: حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران دو ظرفیت عمده قم برای جذب گردشگر مذهبی هستند.

وی افزود: مردم ایران تنها در فصل و روزهای خاصی به قم علاقه ندارند بلکه وابستگی معنوی آنها به شهر کریمه اهل بیت(ع) و عش آل محمد(ص) همیشگی است.

نايب‌التولیه حرم حضرت معصومه(س) با تاکید بر افزایش امکانات زیرساختی قم به منظور جذب بیشتر زائر و گردشگر تصریح کرد: این امر پویایی اقتصاد قم را در پی داشته و برای اینکه قم بتواند در اقتصاد ملی حرفی برای گفتن داشته باشد باید زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر و ورود افزون‌تر زائران را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: قم باید به یک شهر توریستی مذهبی تبدیل شود ودر این میان احداث شهرک زائر امری ضروری است و این مسئله از طریق نگاه ویژه ملی امکان‌پذیر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمين حسین‌نژاد جذابیت‌های مذهبی و معنوی قم را مورد توجه قرار داد و گفت: بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران، حوزه علمیه، موسسات فرهنگی و هنری و مذهبی، بقاع متبرکه امامزادگان و سکونت مراجع تقلید و علما از جمله این جاذبه ها به شمار می‌روند.

نايب‌التولیه حرم حضرت معصومه(س) سرمایه‌گذاری‌های ملی در قم را عاملی اساسی برای درخشش قم در سطح کشور و جهان دانست و خاطرنشان کرد: باید زمینه این سرمایه‌گذاری‌ها را با همت همگانی فراهم سازیم.

وی افزود: طی بازدیدهایی که از سطح شهر صورت گرفته شاهد بوده‌ایم شهرداری قم امسال در امر نظافت و زیباسازی شهری اقدامی بزرگ انجام داده و از مدت‌ها قبل به فکر نوروز بوده است که البته در طی ایام تعطیلات سال نو، خدمت‌رسانی شهرداری هم بیش از پیش نمایان می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمين حسین‌نژاد بیان داشت: نشاط و شادابی زائران و رضایت مجاوران کریمه اهل بیت(ع) از جمله نتایج زیبایی و پاکیزگی محیط شهری است و شهرداری قم این وظیفه خطیر را به نحو مطلوبی انجام داده است.


انتهای پیام/119/


کد مطلب: 12941

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12941/اقدام-بزرگ-شهرداری-زیباسازی-پاکیزگی-قم-ستودنی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir