سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 12941
نايب‌التولیه حرم حضرت معصومه(س):

اقدام بزرگ شهرداری در زیباسازی و پاکیزگی قم ستودنی است

قم نيوز : قم نیوز: نايب‌ التولیه حرم حضرت معصومه(س) گفت: شهرداری قم امسال در امر نظافت و زیباسازی شهری اقدامی بزرگ انجام داده و از مدت‌ها قبل به فکر نوروز بوده است.
اقدامات شهرداری در زیبا سازی
اقدامات شهرداری در زیبا سازی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمين سید اکبر حسین‌نژاد در نشستی با حضور معاون امور زائرین استاندار، فرماندار و جمعی از اعضای ستاد تسهیلات زائرین استان قم اظهار کرد: حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران دو ظرفیت عمده قم برای جذب گردشگر مذهبی هستند.

وی افزود: مردم ایران تنها در فصل و روزهای خاصی به قم علاقه ندارند بلکه وابستگی معنوی آنها به شهر کریمه اهل بیت(ع) و عش آل محمد(ص) همیشگی است.

نايب‌التولیه حرم حضرت معصومه(س) با تاکید بر افزایش امکانات زیرساختی قم به منظور جذب بیشتر زائر و گردشگر تصریح کرد: این امر پویایی اقتصاد قم را در پی داشته و برای اینکه قم بتواند در اقتصاد ملی حرفی برای گفتن داشته باشد باید زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر و ورود افزون‌تر زائران را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: قم باید به یک شهر توریستی مذهبی تبدیل شود ودر این میان احداث شهرک زائر امری ضروری است و این مسئله از طریق نگاه ویژه ملی امکان‌پذیر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمين حسین‌نژاد جذابیت‌های مذهبی و معنوی قم را مورد توجه قرار داد و گفت: بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران، حوزه علمیه، موسسات فرهنگی و هنری و مذهبی، بقاع متبرکه امامزادگان و سکونت مراجع تقلید و علما از جمله این جاذبه ها به شمار می‌روند.

نايب‌التولیه حرم حضرت معصومه(س) سرمایه‌گذاری‌های ملی در قم را عاملی اساسی برای درخشش قم در سطح کشور و جهان دانست و خاطرنشان کرد: باید زمینه این سرمایه‌گذاری‌ها را با همت همگانی فراهم سازیم.

وی افزود: طی بازدیدهایی که از سطح شهر صورت گرفته شاهد بوده‌ایم شهرداری قم امسال در امر نظافت و زیباسازی شهری اقدامی بزرگ انجام داده و از مدت‌ها قبل به فکر نوروز بوده است که البته در طی ایام تعطیلات سال نو، خدمت‌رسانی شهرداری هم بیش از پیش نمایان می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمين حسین‌نژاد بیان داشت: نشاط و شادابی زائران و رضایت مجاوران کریمه اهل بیت(ع) از جمله نتایج زیبایی و پاکیزگی محیط شهری است و شهرداری قم این وظیفه خطیر را به نحو مطلوبی انجام داده است.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcgqy9q.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما