کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به منظور نوسازی ناوگان حمل ونقل باری صورت گرفت:

اعطای تسهیلات به نوسازی ناوگان حمل ونقل باری در قم

خبرگزاری فارس , 6 تير 1392 ساعت 11:44

قم نیوز: مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان قم از اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی به رانندگان وسایل نقلیه باری خبر داد.


 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم، قاسم باقری از اختصاص وام 100 میلیون تومانی با بهره 15 درصد و دوره باز پرداخت 7ساله به منظور نوسازی ناوگان باری استان قم خبر داد.
 
وی با بیان این مطلب که سن وسیله نقلیه باری می‌بایست حداقل 25 سال باشد، اظهار داشت: متقاضیان تسهیلات می‌توانند با مراجعه به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و ارائه برگ درخواست نسبت به نوسازی وسیله نقلیه باری خود اقدام کنند.
 
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: پیش فاکتور خرید کامیون از یکی از شرکت‌های ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل و ارس خودرو دیزل به همراه گواهی اسقاط کامیون فرسوده دارای کارت هوشمند ناوگان باری و یا ارائه برگ تعهد محضری مبنی بر اسقاط کامیون فرسوده حداکثر تا قبل از تحویل خودرو به منظور تکمیل پرونده الزامی است.
 
وی در ادامه افزود: استفاده از تسهیلات ارائه شده منافی استفاده از سایر تسهیلات مانند تسهیلات ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت و یا شرکت خودروساز نخواهد بود در هر حال مجموع تسهیلات اعطایی از طرف سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و ستاد حمل ونقل سوخت کشور بیشتراز 80 درصد قیمت خودرو نخواهد شد.
 

انتهای پیام/122


کد مطلب: 14689

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14689/اعطای-تسهیلات-نوسازی-ناوگان-حمل-ونقل-باری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir