پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 14689
به منظور نوسازی ناوگان حمل ونقل باری صورت گرفت:

اعطای تسهیلات به نوسازی ناوگان حمل ونقل باری در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان قم از اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی به رانندگان وسایل نقلیه باری خبر داد.
اعطای تسهیلات به نوسازی ناوگان حمل ونقل باری در قم
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم، قاسم باقری از اختصاص وام 100 میلیون تومانی با بهره 15 درصد و دوره باز پرداخت 7ساله به منظور نوسازی ناوگان باری استان قم خبر داد.
 
وی با بیان این مطلب که سن وسیله نقلیه باری می‌بایست حداقل 25 سال باشد، اظهار داشت: متقاضیان تسهیلات می‌توانند با مراجعه به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و ارائه برگ درخواست نسبت به نوسازی وسیله نقلیه باری خود اقدام کنند.
 
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: پیش فاکتور خرید کامیون از یکی از شرکت‌های ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل و ارس خودرو دیزل به همراه گواهی اسقاط کامیون فرسوده دارای کارت هوشمند ناوگان باری و یا ارائه برگ تعهد محضری مبنی بر اسقاط کامیون فرسوده حداکثر تا قبل از تحویل خودرو به منظور تکمیل پرونده الزامی است.
 
وی در ادامه افزود: استفاده از تسهیلات ارائه شده منافی استفاده از سایر تسهیلات مانند تسهیلات ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت و یا شرکت خودروساز نخواهد بود در هر حال مجموع تسهیلات اعطایی از طرف سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و ستاد حمل ونقل سوخت کشور بیشتراز 80 درصد قیمت خودرو نخواهد شد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchw-nz.23nk6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما