کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان انجام شد

تجلیل از مربیان اخلاق‌مدار ورزش قم به مناسبت هفته تربیت بدنی

خبرگزاری فارس , 1 آبان 1392 ساعت 15:03

قم نیوز: اداره کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از مربیان اخلاق‌مدار ورزش قم تجلیل و قدردانی کرد.


 به گزارش قم نیوز، مراسم تجلیل از مربیان اخلاق مدار ورزش استان قم شامگاه دوشنبه با حضور فرهادی، مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام و المسلمین عرب انصاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، جهان‌بینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، سیدمهدی غیاثی، معاون توسعه امور ورزش این اداره‌کل و رؤسا و نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری شهید کلهری قم برگزار شد.
 
در این مراسم از مربیان رشته‌های فوتبال، ورزش‌های همگانی، هندبال، جودو، دوومیدانی، تکواندو، کشتی، بدمینتون، شنا جانبازان و معلولین، کاراته، آمادگی جسمانی و ووشو با اهدای لوح تقدیر و همچنین هدایایی به رسم یادبود تجلیل و قدردانی شد.
 
حسین گنجیان و مهدی رضایی‌نژاد مربیان نمونه در رشته پرطرفدار و پرمخاطب فوتبال، محمدجواد موسایی از مربیان رشته هندبال و ورزش‌های همگانی، مجید متقی در رشته جودو و علی رضایی در رشته پرمدال دو و میدانی در این مراسم مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
 
همچنین از محسن وزیری قهرمان و چهره نام آشنای ورزش قم در رشته کشتی، ‌هاشم آقایی مربی و داور نمونه استان قم در رشته تکواندو، حامد شعبانیان مربی جوان و آینده دار در رشته بدمینتون، ابراهیم شکوری عضو سابق تیم ملی شنا و مربی فعلی تیم ملی شنا جانبازان در رشته شنا ویژه جانبازان و معلولین و علیرضا برخورداری مربی جوان در رشته کاراته نیز تجلیل شدند.
 
خانم‌ها فاطمه نیکبخت در رشته آمادگی جسمانی، معصومه پیرمرادی در رشته بدمینتون، زهرا سلیمانی در رشته ووشو و راحله سادات واقفی در رشته دو و میدانی نیز دیگر نفرات حاضر در جمع 14 مربی نمونه و اخلاق مدار ورزش قم بودند که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از آنها تجلیل و قدردانی شد.
 
انتهای پیام/125


کد مطلب: 16150

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/16150/تجلیل-مربیان-اخلاق-مدار-ورزش-قم-مناسبت-هفته-تربیت-بدنی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir