چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 16150
با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان انجام شد

تجلیل از مربیان اخلاق‌مدار ورزش قم به مناسبت هفته تربیت بدنی

قم نيوز : قم نیوز: اداره کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از مربیان اخلاق‌مدار ورزش قم تجلیل و قدردانی کرد.
تجلیل از مربیان اخلاق‌مدار ورزش قم به مناسبت هفته تربیت بدنی
 به گزارش قم نیوز، مراسم تجلیل از مربیان اخلاق مدار ورزش استان قم شامگاه دوشنبه با حضور فرهادی، مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام و المسلمین عرب انصاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، جهان‌بینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، سیدمهدی غیاثی، معاون توسعه امور ورزش این اداره‌کل و رؤسا و نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری شهید کلهری قم برگزار شد.
 
در این مراسم از مربیان رشته‌های فوتبال، ورزش‌های همگانی، هندبال، جودو، دوومیدانی، تکواندو، کشتی، بدمینتون، شنا جانبازان و معلولین، کاراته، آمادگی جسمانی و ووشو با اهدای لوح تقدیر و همچنین هدایایی به رسم یادبود تجلیل و قدردانی شد.
 
حسین گنجیان و مهدی رضایی‌نژاد مربیان نمونه در رشته پرطرفدار و پرمخاطب فوتبال، محمدجواد موسایی از مربیان رشته هندبال و ورزش‌های همگانی، مجید متقی در رشته جودو و علی رضایی در رشته پرمدال دو و میدانی در این مراسم مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
 
همچنین از محسن وزیری قهرمان و چهره نام آشنای ورزش قم در رشته کشتی، ‌هاشم آقایی مربی و داور نمونه استان قم در رشته تکواندو، حامد شعبانیان مربی جوان و آینده دار در رشته بدمینتون، ابراهیم شکوری عضو سابق تیم ملی شنا و مربی فعلی تیم ملی شنا جانبازان در رشته شنا ویژه جانبازان و معلولین و علیرضا برخورداری مربی جوان در رشته کاراته نیز تجلیل شدند.
 
خانم‌ها فاطمه نیکبخت در رشته آمادگی جسمانی، معصومه پیرمرادی در رشته بدمینتون، زهرا سلیمانی در رشته ووشو و راحله سادات واقفی در رشته دو و میدانی نیز دیگر نفرات حاضر در جمع 14 مربی نمونه و اخلاق مدار ورزش قم بودند که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از آنها تجلیل و قدردانی شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccxsqs.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما