سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 16153
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

ورزش کردن مخارج حوزه بهداشت و درمان را کاهش می‌دهد

قم نيوز : معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: ورزش موجب می‌شود مخارج هگفتی که اکنون در بخش‌های بهداشت و درمان هزینه می‌شود را کاهش دهد و با ایجاد فضا و امکان تفریح سالم مانع بسیاری از ناهنجاری‌ها شود.
ورزش کردن مخارج حوزه بهداشت و درمان را کاهش می‌دهد
 به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عرب‌انصاری امروز در همایش تجلیل از برترین‌های ورزش قم که در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری قم و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، اظهار داشت: ورزش امروزه جزو جدایی‌‌ناپذیر زندگی مردم شده و به دلایل ثابت شده مختلف توجه به آن اهمیت دارد.
 
وی ادامه داد: ورزش در سبد زندگی مردم قرار گرفته است و در ابعاد جهانی و بین‌المللی نیز جایگاه ویژه‌ای بر اساس شان خود به دست آورده و به خوبی می‌بینیم که مردم همه ایران و تمام نقاط دنیا استقبال بسیار خوبی از اصل ورزش دارند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تاکید کرد: توصیه ائمه اطهار (ع) و سیره بزرگان دین، تاییدیه قانونی در سندهای بالادستی نظام اداری کشورمان و تاکیدات موکد امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز مبنی بر توجه ویژه مردم به امر ورزش است.
 
وی یادآور شد: امروزه شاهد هستیم که ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها ناشی از کم‌تحرکی، چاقی و افزایش چربی‌ها و دیگر معضلاتی است که سلامت جسم انسان را تهدید می‌کند، حتی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نیز به دلیل این است که سرگرمی مناسبی برای افراد وجود ندارد.
 
عرب‌انصاری خاطرنشان کرد: ورزش در تمام ابعاد و زمینه‌ها می‌تواند خلاء‌های موجود را پر کند، ورزش موجب می‌شود مخارج هگفتی که اکنون در بخش‌های بهداشت و درمان هزینه می‌شود را کاهش دهد و با ایجاد فضا و امکان تفریح سالم مانع بسیاری از ناهنجاری‌ها شود.
 
وی عنوان کرد: چرا بیماری خطرناکی همچون سرطان به سادگی به سراغ انسان‌ها می‌آید و چرا ضعف جسمانی و بیماری‌های روحی به عنوان یک معضل در بسیاری از افراد جامعه وجود دارد، همه به علت این است که باید به ورزش توجه ویژه شود.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم یادآور شد: خوشبختانه از سوی تمام مسئولان مرتبط اقدامات خوبی در زمینه ایجاد فضا و امکان ورزش برای افراد جامعه فراهم شده، هم در وزارت ورزش و جوانان شاهد برنامه‌ریزی مطلوبی در این زمینه هستیم و هم در اداره کل ورزش و جوانان استان قم به این مهم رسیده‌ایم.
 
با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عرب‌انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم و مسئولین وزارت ورزش و جوانان از 14 تن از مربیان ورزش استان قم به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش تجلیل و قدردانی شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfmydy.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما